Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نوسازی مینی بوس ها آغاز شد

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اتوبوس و مینی بوس
Konu Başlığı نوسازی مینی بوس ها آغاز شد
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از آغاز نوسازی ناوگان مینی بوسرانی خبر داد .

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در این خصوص گفت : با وجود اینکه مینی بوس یکی از بهترین وسایل حمل ونقل عمومی درون شهری است اما فرسودگی این ناوگان همواره باعث استقبال اندک متقاضیان سفرهای درون شهری بوده است .
وی در ادامه اظهار داشت : خوشبختانه با همکاری ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت نوسازی این ناوگان آغاز شده است.
به گفته سنندجی مینی بوس های جدید با مشارکت شرکت های خودروساز ایران خودرو ، سبلان خودرو ، بروجن خودرو و آکیا وارد چرخه حمل و نقل خواهد شد .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به تسهیلات داده شده به مالکان مینی بوس اشاره و عنوان کرد : به هر یک از مینی بوس ها 60 میلیون تومان وام بلاعوض با همکاری شهرداری تهران ، سازمان حفاظت محیط زیست و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت تعلق می گیرد همچنین تسهیلات بانکی 35 تا 45 میلیون تومانی نیز به مالکان پرداخت خواهد شد و مبلغ اندکی نیز مالکان مینی بوس ها پرداخت خواهند نمود .
وی تصریح کرد : تعداد مینی بوس های فرسوده 1100 دستگاه بوده است که از شروع ثبت نام تا کنون 700 مالک برای انتخاب مدل مینی بوس خود به شرکت های طرف قرارداد مراجعه نموده اند لذا انتظار می رود با مراجعه سایر مالکان تا پایان سال جاری از نیمه اول فروردین ماه شاهد واگذاری سری اول مینی بوس های جدید باشیم .
سنندجی در ادامه به افزایش نرخ مینی بوس ها و اتوبوس ها در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت : شرکت های واحد اتوبوسرانی نرخ مد نظر خود را به شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داده و مورد تایید نیز واقع شده است لذا ابلاغ نرخ نهایی نیازمند تایید فرمانداری تهران است .
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در این خصوص اذعان داشت : انتظار می رود از 15 فروردین 93 اتوبوس ها و مینی بوس ها با نرخ جدید به کار خود ادامه دهند اما چنانچه نرخ جدید زودتر ابلاغ شود افزایش نرخ ها نیز بواسطه آن زودتر اجرایی خواهد شد .
 
بالا پایین