Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آیا اپل درصدد گران کردن آیفون در آینده است؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه ترین اخبار اپل ، سامسونگ و سایر برندها
Konu Başlığı آیا اپل درصدد گران کردن آیفون در آینده است؟
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اندی هارگریوز تحلیلگر از شرکت سرمایه گذاری Pacific Crest پیش بینی قیمت آیفون بعدی شرکت اپل را ۶۳۵$ تخمین زده است. وی معتقد است اپل در پاییز امسال آیفون ۶ با صفحه ی ۴٫۷ اینچی را وارد بازار می کند و برای آیفون های لاک سیم کارت قیمت ۲۹۹$ را تخمین زده است که ۱۰۰$ بالاتر از قیمت فعلی آن است.



وی همچنین معتقد است در صورت معرفی شدن این آیفون با صفحه ی بزرگتر تعداد زیادی آن را خواهند خرید که با توجه به تخمین افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت آن میزان فروش اپل را بسیار افزایش خواهد داد.
هارگریوز می گوید مشتریان اپل دارای وضع مالی خوبی هستند و ۱۰۰ دلار اضافی برای آنان مشکلی ایجاد نمی کند وی به شکست در فروش iPhone 5c اشاره کرده و گفته است مشتریان اپل ثابت کرده اند حاضرند ۱۰۰ دلار اضافه تر پرداخت کنند ولی کالای با کیفیت دریافت کنند.





وی در گفته هایش به قیمت ۲۹۹ دلاری برای گوشی ۶ اینچی سامسونگ نوت اشاره کرده است و نتیجه گرفته که موردی ندارد اگر صفحه نمایش دیوایس بزرگتر شود قیمت آن را نیز افزایش داد. وی معتقد است اگر اپل آیفون جدید خود را با صفحه ی ۴٫۷ اینچی ارائه کند جهش چشمگیری در سهام این شرکت رخ خواهد داد و الان بهترین زمان برای خرید سهام شرکت اپل می باشد

در زیر قسمت هایی از گفته های وی را می خوانید:
اگرچه خیلی از کارگزاران در ۲ سال گذشته سهام اپل را به خاطر ” عدم وجود خلاقیت” رو به پایین ارزیابی کرده اند من مسیر رسیدن به موفقیت در تبلیغات محصول جدید را به صورت یک نمودار خطی نمی بینم. برعکس من احساس میکنم شرکت اپل از فرصت هایش به خوبی استفاده میکند و در بحث زمان بندی انتشار محصول بسیار با دقت عمل میکند و فقط وقتی محصول جدید خود را وارد بازار می کند که بداند آن محصول در فروش موفق خواهد بود”
 
بالا پایین