Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

احتمال عرضه*ی زودهنگام اپلیکیشن Healthbook

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی جدیدترین نرم افزارها
Konu Başlığı احتمال عرضه*ی زودهنگام اپلیکیشن Healthbook
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بر اساس جزئیات منتشر شده از گزارشات جدیدی که در انجمنهای رسمیه اپل وجود دارد٬ اپلیکیشن سلامتی بسیار خبرساز ولی همچنان تاییدنشده ی اپل با نام Healthbook نه تنها در دست ساخت است٬ بلکه احتمال عرضه ی زودهنگام آن نیز وجود دارد.



منابع نزدیک به این محصول می گویند که طراحی این اپلیکیشن بسیار شبیه به اپلیکیشن Passbook خواهد بود. این اپلیکیشن جاه طلب قادر به انجام کارهای شگفت آوری خواهد بود. از رصد فعالیت های عمومی و ضربان قلب کاربر گرفته تا در دست داشتن سطح اکسیژن خون و سایر ویژگی های حیاتی بدن. ظاهراً اپل در تلاش است تا Healthbook را به عنوان استاندارد جدید در صنعت معرفی کند.

درپستی از وبسایت The Vergeآمده است:


Healthbook از یک رابط کاربری کارت مانند استفاده خواهد کرد که نقش دسته بندی اطلاعات بر اساس شاخه ی مربوطشان را دارند. کاربران قادر به وارد کردن اطلاعات مربوط به وزن٬ غذای مصرفی٬ فعالیت و عادت های خوابشان خواهند بود.





مسئله ای که تابحال روشن نشده است این است که آیا Healthbook در جهت هماهنگی و سازگاری با محصول آینده ی اپل به نام iWatch خواهد بود یا نه. با این حال گفتیم که این اپلیکیشن به خودی خود قادر به اندازه گیری مشخصه های مربوط به خون از قبیل قند خون و فشار خون خواهد بود.

وبسایت The Verge اضافه می کند که ”نامشخص است که این اپلیکیشن چگونه قادر به جمع آوری این اطلاعات به صورت آنی به خصوص در حوزه ی خون خواهد بود.” اما “ممکن است که این اپلیکیشن با تکیه بر دستگاه هایی نظیر هدفون های کنترل کننده ی سلامتی تازه پتنت شده ی این شرکت٬ iWatch یا دستگاه های شخص ثالث شرکت های دیگر نظیر Jawbone Up کار کند.”

این فکر نیز وجود دارد که Healthbook ممکن است وابسته به پردازنده ی حرکتی M7 اپل باشد که اپلیکیشن هایی نظیر Fitbit نیز از آن در راستای چنین اهدافی استفاده می کنند.
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین