Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه در زندگی برنده شویم ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روانشناسی تربیتی
Konu Başlığı چگونه در زندگی برنده شویم ؟
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

در جست*وجوی تمامیت
تعداد کمی از آدم*ها پروژه*های تکمیل شده هستند. بیشترِ ما در حال تکمیل شدن هستیم. موتزارت با این که نابغه*ی موسیقی بود، همیشه برای بهتر شدن کارش تلاش می*کرد. وقتی متوجه سرعت تغییر کارها در جهان شدم، تصمیم گرفتم ساعت*های کاری*ام را 2 برابر کنم. این فداکاری بزرگی نبود؛ چون کارم را دوست دارم و آدم سخت*کوشی هستم. حالا من خوشحال*تر و پربارتر از همیشه هستم. ولی به این خاطر، کارهای*ام را با این سرعت انجام می*****دهم که بتوانم با محیط اطراف*ام یکی باشم .
برای رسیدن به تمامیت، باید مدام قطعات و تکه*ها را کنار هم بگذاریم. ولی اگر بخواهیم تمامیت من، تمامیت درستی باشد؛ باید قطعات را خلاقانه و با انگیزه کنار هم بگذارم. این هم یکی از روش*های محکم کردن پایه*های کار برای داشتن دست خوب در تجارت است. همیشه برای رسیدن به تمامیت تلاش کنید و حس شگفتی و تمرکزتان را زنده نگه دارید. آن وقت، آماده*ی رسیدن به موفقیت*های بزرگ خواهید بود .
به خود بهترتان فرصت بدهید
یکی از بدترین ترس*ها، ترس از تلاش برای انجام دادن یک کار است. این ترس، جز اینکه باعث می*شود شما به هدفتان نرسید، هیچ فایده*ی دیگری ندارد. البته همیشه احتمال شکست هست؛ ولی اگر به جای یک جا نشستن، برای رسیدن به چیزی تلاش کنید، احتمال موفقیت*تان بیشتر خواهد بود. سخت*کوشی آهن*ربای جذب ایده*های نوست و بی*کاری و سکون، فقط انرژی*های منفی را جذب می*کنند .
هرچه بیشتر یاد می*گیرید، بیشتر می*فهمید که نمی*دانید
هیچ*وقت فکر نکنید علامه*ی دهر هستید. اول اینکه دانستن همه*چیز، امکان پذیر نیست و دوم اینکه، این دانستن همه*چیز نه برای شما و نه برای دیگران هیچ لذتی ندارد و سوم اینکه شما اگر همه چیز را بدانید فرصت ماجراجویی*های زیادی را ازدست خواهید داد. پس یادتان باشد که با گسترش افق*هایتان، فکرهای بزرگ داشته باشید و همزمان ارزش*تان را بالا ببرید. موفقیت*های چشمگیر، این*گونه به وجود می*آیند .
با ترس*هایتان روبه*رو شوید
نگذارید ترس به هیچ*کدام از بخش*های زندگیتان نفوذ کند. ترس یک برخورد شکست*آور و یک احساس منفی است. ترس*هایتان را سریع شناسایی کنید و از بین ببرید. ترس را بردارید و به جای آن رفتار حل مساله، ایمان به خود و سخت*کوشی را بگذارید. این فرمول را به کار گیرید و آن وقت از روی قدرت با مسائل برخورد خواهید کرد نه از روی ترس و این یعنی پیروزی .
تخیل: کلید دستیابی به درک مالی
خیلی از مردم قوه*ی تخیل دارند؛ ولی از آنجا که نمی*توانند به واقعیت تبدیل*اش کنند، تخیل*شان کارآیی زیادی برایشان ندارد. من قابلیت اجرایی تخیلات*ام را دارم برای این کار، باید اول از اینکه پایه*ای برای شروع دارید، مطمئن شوید و بعد، کار با تخیلات*تان را شروع کنید. تخیل و شفافیت، این جوری، کنار هم قرار می*گیرند و نتایجی که از آن*ها می*گیرید، چشمگیر خواهد بود .
از موفقیت*تان به دیگران بگویید
خیلی مهم است که بتوانید بهترین دوست خودتان باشید. همانطورکه مارک تواین هم گفته است از رضایت*نفس لذت ببرید. مردم معمولا از کم ارزش بودن موفقیت*هایتان و کوچک نشان دادن آرزوهایتان لذت می*برند. اگر اعتماد*به*نفست*ان پا برجا باشد، حرف*های آن*ها اصلا اذیت*تان نمی*کند. چون واقعیتِ ذاتِ سطحیِ آن آدم*ها را خواهید شناخت. منتقدان از کارشان لذت می برند و این مهم نیست. چون اگر شما هم باهوش باشید، به همان اندازه از کارتان لذت می*برید. به این نکته توجه کنید: اگر خودتان راجع به خودتان حرف*های خوب نزنید، توقع دارید چه کس دیگری این کار را بکند؟
کارآمدی
کارآمدی، استفاده موثر از زمان است. یاد بگیرید که خودتان را همیشه رصد کنید و ببینید که چقدر وقت برای یک کار گذاشته*اید. زمان*بندی، راه محشری برای این است که مغزتان به کار بیفتد و حرکاتش به بهترین شیوه تنظیم شود. اگر می*خواهید پولدار شوید، دو نکته کلیدی*اش صبر و کارآمدی است: در کاری که انجام می دهید صبر و مداومت داشته باشید و هم زمان سعی کنید به کارآمدی برسید. ترکیب این دوتا برای من که خیلی خوب جواب داده است .
 
بالا پایین