Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پارسال چند شناور* ایرانی مغروق شد؟

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı پارسال چند شناور* ایرانی مغروق شد؟
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

تعداد شناور*های مغروق ایرانی در سه ماهه ابتدای سال گذشته شش فروند بود که این آمار تا پایان آذر ماه به 26 فروند افزایش یافت.


تعداد کل سوانح دریایی ایرانی و خارجی در سه ماهه ابتدای سال 92 به میزان 20 فروند بود که در 9 ماهه سال گذشته به 65 فروند افزایش یافت که در این میان تعداد سوانح ایرانی 18 فروند بود که به 63 فروند افزایش یافت.


هم*چنین تعداد کل نجات یافتگان ایرانی و خارجی از این سوانح در سه ماهه ابتدای سال گذشته 474 نفر بود که در 9 ماهه در این سال به 790 نفر افزایش یافت و تعداد کل خدمات پزشکی ارائه شده 62 نفر بود که به 171 نفر افزایش یافت.


تعداد کل سوانح ایرانی و خارجی در سال 91 معادل 93 فروند، تعداد سوانح ایرانی 90 فروند، تعداد شناورهای مغروق ایرانی 29 فروند، تعداد کل نجات*یافتگان ایرانی و خارجی 1128 نفر و تعداد کل خدمات پزشکی ارائه شده 181 فروند بوده است.

این در حالی است که تعداد کل سوانح ایرانی و خارجی در سال 90 معادل 103 فروند، تعداد سوانح ایرانی 102 فروند، میزان شناورهای مغروق ایرانی 51 فروند، تعداد کل نجات*یافتگان ایرانی و خارجی 1108 نفر و تعداد کل خدمات پزشکی ارائه شده 167 نفر بود.

به گزارش ایسنا در 11 ماهه سال گذشته 60 سانحه دریایی رخ داد که در این سوانح سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته علی استیری، معاون سازمان بنادر بیشتر سوانح دریایی در شناورهای سنتی و فلزی قدیمی اتفاق افتاده و حدود 855 نفر در این سوانح نجات یافتند.

وی اظهار کرد: تعداد مسافران در 11 ماهه امسال 35 درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه افزایش داشت و پیش*بینی می*شود تعداد مسافران نوروزی در مقایسه با نوروز سال گذشته 10 درصد افزایش یابد.

استیری با بیان اینکه برای ایام نوروز و سفرهای نوروزی برنامه*ریزی*ها و تمهیداتی اندیشیده شده است، به مسافران توصیه کرد که از شناورهای استاندارد و ایمن که از سازمان بنادر مجوز دارند استفاده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این*که ایمنی و استاندارد شناورها به طور مرتب و دوره*ای مورد بازرسی قرار می*گیرد، گفت: شناور ایمن و مجاز از بنادر و مجاری مجاز عبور می*کند و برای ایام نوروز نیز بازرسی*های ویژه*ای صورت گرفته و شناورهای غیر مجاز از رده خارج شده*اند.

به گفته او در حال حاضر 53 فروند شناور استاندارد در آب*های جنوبی تردد و سرویس*دهی می*کنند.

انتهای پیام
 
بالا پایین