Ops
مــدیـر بـازنشـسـتـه
- تاریخ ثبتنام
- Jan 24, 2014
- ارسالیها
- 10,600
- پسندها
- 3,164
- امتیازها
- 113
- محل سکونت
- AhWaZ
- تخصص
- SheYtOni
- دل نوشته
- :)
- بهترین اخلاقم
- MehRabOni
اعتبار :
باتری جدیدی که نفس می*کشد، روزی جایگزین باتری*های لیتیم-یون برای نیرودهی خودروهای الکتریکی خواهد شد.
فروش وسایل نقلیه الکتریکی در سال 2013 تقریبا دو برابر شد اما بسیاری از آن*ها فقط با یک بار شارژ نمی*توانستند بیش از 100 مایل را طی کنند.
به منظور افزایش این میزان تا سه برابر یا بیشتر، محققان باتری را ارائه داده*اند که نفس می*کشد و شاید روزی جایگزین فناوری باتری لیتیم-یون به کاررفته در وسایط نقلیه شود.
تفاوت اصلی بین باتری*های لیتیم-یون و لیتیم-هوا در این است که باتری لیتیم-هوا کاتد معمولی (جزء کلیدی دخیل در جریان الکتریکی) را با هوا جایگزین می*کند. این موضوع باتری فلز-هوای قابل*شارژ را سبک*تر کرده و آن را قادر می*سازد انرژی بیشتری را در مقایسه با همتای تجاری*اش در خود جای دهد.
دانشمندان دانشگاه Mie ژاپن، جزئیات ابداع خود را در دویست و چهل و هفتمین «نشست و نمایشگاه ملی انجمن شیمی امریکا» در دالاس ارائه دادند.
انتهای پیام
فروش وسایل نقلیه الکتریکی در سال 2013 تقریبا دو برابر شد اما بسیاری از آن*ها فقط با یک بار شارژ نمی*توانستند بیش از 100 مایل را طی کنند.
به منظور افزایش این میزان تا سه برابر یا بیشتر، محققان باتری را ارائه داده*اند که نفس می*کشد و شاید روزی جایگزین فناوری باتری لیتیم-یون به کاررفته در وسایط نقلیه شود.
تفاوت اصلی بین باتری*های لیتیم-یون و لیتیم-هوا در این است که باتری لیتیم-هوا کاتد معمولی (جزء کلیدی دخیل در جریان الکتریکی) را با هوا جایگزین می*کند. این موضوع باتری فلز-هوای قابل*شارژ را سبک*تر کرده و آن را قادر می*سازد انرژی بیشتری را در مقایسه با همتای تجاری*اش در خود جای دهد.
دانشمندان دانشگاه Mie ژاپن، جزئیات ابداع خود را در دویست و چهل و هفتمین «نشست و نمایشگاه ملی انجمن شیمی امریکا» در دالاس ارائه دادند.
انتهای پیام