Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه درباره حقوق مذاکره کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پاسخ به سوالات حقوقی
Konu Başlığı چگونه درباره حقوق مذاکره کنیم؟
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

در مصاحبه های شغلی سخت ترین کار صحبت در مورد میزان حقوق است ، بسیاری از کارفرماها از این طریق حتی شخصیت شما را میسنجند ! راهنماهایی 3 تن از کارشناسان این حوزه را حتما بخوانید .
مجله فوربس با سه کارشناس اشتغال درباره بهترین روش های مذاکرات مالی برای کارجویان مصاحبه کرده است. آرویل پیرسن (Orville Pierson) نویسنده قوانین نانوشته موثرترین روشهای جست و جوی کار ، Rusty Rueff نویسنده کتاب نیروی استعداد : اشاره جدیدی به بعد انسانی کار ، Roy Cohen که در دراز مدت مشاور کاریابی نیویورک و نویسنده کتاب راهنمای وال استریت می باشد. در ادامه به نکات ارزشمندی که آنها به آن اشاره کرده اند می پردازیم.
ارزش و اعتبار خود را به همه ثابت کنید
وقتی که صحبت درباره مسائل مالی می شود خود را کاملا نشان دهید. در هنگام قبول یک شغل جدید سعی کنید از ایده ها و استراتژی های جدیدی برای مقابله با چالش ها استفاده کنید. هرچقدر یک کارفرما به شما بها دهد حقوق بیشتری هم می دهد. در مورد چیزی که از خود بروز می دهید کاملا روشن عمل کنید. بهترین دستمزد برای شما چه چیزی است؟ پول؟ مرخصی؟ ارتقا ؟ یک دفتر کار خوب؟ قبل از شروع مذاکره های مالی موضع خود را کاملا روشن کنید.
روی پیشنهادات دیگر هم فکر کنید
به کارفرما درباره صحبتها و پیشنهادات قبلی خود با مدیران دیگر هم بگویید . آن اطلاعات می تواند قدرت چانه زنی شما را بالا ببرد.
کمی جستجو کنید
وب سایتهای اجتماعی مثل Linkedin و glassdoor و... می تواند دورنمایی از ویژگی های کارفرمای آینده تان به شما نشان دهد. با توجه به این دورنماها می توانید بفهمید که از کارفرما چه میزان دستمزدی توقع داشته باشید.
قبل از انجام کار پیشنهاد دهید که برای شما پروژه ای در نظر بگیرند
اگر کارفرما حقوق درخواستی را قبول نکرد می توانید به او پیشنهاد دهید که یک پروژه کوچک به شما اختصاص بدهد تا خودتان را به او ثابت کنید. وقتی که ابتدا از در وارد می شوید و می خواهید خود را به او نشان دهید، کارفرما دوست دارد میزان درخواست حقوق را بررسی کند.
درباره حقوق شخصا مذاکره کنید
ارتباط رودررو با کارفرما بیشتر از تماس تلفنی تاثیر دارد. مردم در ملاقات های رو در رو بهتر می توانند درباره مسائل مالی مذاکره نمایند.
 
بالا پایین