Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آشنايي با انواع کرم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی لوازم آرایشی
Konu Başlığı آشنايي با انواع کرم
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

ا | لوازم آرایش كرمهاي مرطوب كننده : اين كرمها از سه طريق مي توانند رطوبت پوست را تأمين نمايند برخي با بر جاي گذاردن يك لايه چرب بر روي پوست مانع از دست رفتن آب پوست مي شوند (مانند وازلين و كلد كرمها) ، برخي كرمها حاوي اجزاء جاذب رطوبت هستند كه رطوبت را جذب و در خود نگه مي دارند، برخي از كرمهاي مرطوب كننده حرفه اي (مانند هيدرازن لانكوم) سيستم آب رساني دارند و مرتب آب به پوست مي رسانند.
كرمهاي ضد آفتاب : اين كرمها حاوي موادي به نام فيلترهاي ضد اشعه uv هستند كه اشعه مضر فرابنفش خورشيدي را از طريق جذب نور و يا تفرق و انعكاس آن تضعيف مي كنند و مانع از آسيب رساندن آن به پوست مي شوند. ميزان كارايي يك فراورده ضد آفتاب با استفاده از عددي به نام spf نشان داده مي شود.مفهوم اين عدد افزايش مقاومت پوست در برابر قرمز شدن در صورت استفاده از فراورده ضد آفتاب است.براي مثال اگر پوست بدن شما بدون استفاده از فراورده ضد آفتاب مثلاً پس از 10 دقيقه قرمز شود با استفاده از فراورده ضد آفتاب با spf=15 پس از 150 دقيقه قرمز خواهد شد.
كرمهاي روز و كرمهاي شب : تشابه اين دو كرم در مرطوب كنندگي آنها است تفاوت آنها در اين است كه كرمهاي روز حاوي مقاديري فيلتر ضد آفتاب ولي كرمهاي شب حاوي ويتامين ها و مواد مغذي مفيد براي پوست است . تا در طول شب بر روي پوست مانده و تأثير خود را ظاهر كنند.
 
بالا پایین