Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آرايش تکميلي و ترميمي

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات آرایشی و بهداشتی
Konu Başlığı آرايش تکميلي و ترميمي
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

اثرات آرايش با آرايش ترميمي و استفاده از رنگهاي تيره و روشن فونديشن و يا پورد ميتوانيم ايرادهاي اعضاي صورت را تا حد امكان بپوشانيم. ميتوانيم با رنگهاي تيره اين اعضا را كوچكتر و با رنگهاي روشن آنها را بزرگتر نشان دهيم. اگر در اين كار دقت نكيم، اين لكه هاي تيره وروشن نه تنها زيبا نخواهند بود، بلكه چهره را زشت نيز خواهند كرد. در آرايش ترميمي بيشتر از پودر استفاده ميشود تا از كرم و مايع، زيرا پودر به راحتي روي فونديشن پخش ميشود. آرايش ترميمي بر اثر تكرار بهتر ميشود چون تكرار اين آرايش باعث ميشود كه متوجه شويم كه چگونه بايد اعضاي صورت را با استفاده از رنگهاي متضاد كامل نشان دهيم.
به طور مثال براي بيني پهن، كنار بيني را كمي تيره تر ميكنيم و روي بيني را پودر ميزنيم. درمورد بينيهاي بلند، نوك بيني را تيره تر ميكنيم و در بيني هاي كج، رنگ تيره را در كنار بيني و رنگ روشن تر را در وسط بيني به كار ميبريم.
براي پوشاندن جاي زخم و يا جوش، آكنه، لكه هاي روي پوست و سياهي دور چشم و خطوط ريز و پهن كنار دهان عمل ترميمي و تكميلي را بعد از زدن فونديشن انجام ميدهيم، زيرا فونديشن را نميتوانيم روي پودر بزنيم و مانع پاك شدن آن شويم.
پودر و يا كرمهاي ترميمي در رنگهاي روشن، متوسط و تيره ساخته ميشوند.
حلقه سياه دور چشم را ميتوان با استفاده از كرم پودر ترميمي پوشاند. البته دلايل زيادي براي افتادن حلقه سياه دور چشم و گود رفتن و پف كردن پلكها وجود دارد، مثل كم خوابي، غذاي نامناسب، مصرف مشروبات الكلي، ناراحتي هاي كليوي و... كه در اين صورت بايد ابتدا در رفع مشكل اصلي بكوشيم و سپس از آرايش كمك بگيريم. به هر حال، پلكها و اطراف چشم را تا زماني كه تيره و گود رفته هستند روشنتر ميكنيم و يا در حالتي كه پف كرده اند براي پوشاندن اين پف ، روي آن را با پودر تيره تر و اطراف آن را با پودر روشن ميپوشانيم و به دقت پودر را پخش ميكنيم.
از پودر تيره براي كوچكتر نشان دادن بيني بزرگ و يا كج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلكهاي سنگين، چانه برجسته و پيشاني جلو آمده استفاده ميكنيم.
از پودر روشن براي بزرگتر نشان دادن بيني كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، صورت باريك و بلند، چانه عقب رفته، گردن باريك و بلند و پوشاندن حلقه سياه دور چشم استفاده ميكنيم.
بريا برجسته تر نشان دادن گونه ها، يك خط فرضي از گوشه دهان به وسط گوش و يك خط ديگر به صورت عمودي، از گوشه خارجي چشم به طرف چانه ميكشيم. فونديشن تيره را بعد از خط عمودي روي اين خط فرضي به طور افقي ميزنيم.
زخمهاي كوچك، خال و لكه سياه را با فونديشن ميتوانيم بپوشانيم كه بهتر است با انگشت فونديشن را كاملا پخش كنيم تا خط فاصله اي ايجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. براي پوشاندن لكه ههاي بزرگ و خال يا لكه مولودي (اصطلاحا همان ماه گرفتگي) مسلما وقت بيشتري بايد صرف كنيم و با صبر و حوصله به قدر كافي كار كنيم. بعد از زدن فونديشن، مواد پوشاننده را روي لكه مي ماليم و مجددا لايه نازكي از فونديشن را روي آن ميزنيم و سپس تمام صورت را به طور يكنواخت پودر ميزنيم. بايد توجه داشته باشيم كه استفاده از فونديشن خيلي زياد و ضخيم، بدون پخش كردن صحيح مشكل صوزت را بدتر از آنچه كه هست نشان ميدهيد.
 
بالا پایین