Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی مدیریت اجرایی گرایش مدیریت بازاریابی و صادرات

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گرایش های مدیریت
Konu Başlığı معرفی مدیریت اجرایی گرایش مدیریت بازاریابی و صادرات
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :

مجموعه مدیریت اجرایی و گرایش های آن، با هدف پرورش مدیرانی کارآمد و توانمند که قابلیت ارتقای مستمر بهره*وری سازمانی را داشته باشند، طرح*ریزی شده و در جمع گزینه*های موجود برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد قرار گرفته است.
واحدهای درسی در دانشگاه:

  • مدیریت سازمانهای پیچیده
  • تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی
  • حسابداری مدیریت
  • مدیریت مالی و اقتصاد
  • مدیریت تکنولوژی و اقتصاد
  • مدیریت طرحهای توسعه
  • بازاریابی
  • بازرگانی بین الملل
  • سیستمهای اطلاعات مدیریت
  • مهارتهای عمومی مدیریت
  • مسائل جاری مدیریت
  • مدیریت استراتژیک بازاریاب
  • تحقیقات بازاریابی
  • ارتباطات بازاریابی
  • مسائل بازاریابی بین المللی و صادرات
آینده شغلی:
دوره*ی کارشناسى ارشد مدیریت اجرایى به منظور پرورش کادر مدیریت اجرایى بنگاه*هاى تولیدى و خدماتى خصوصى، تعاونى و دولتى و نیز تأمین مدیر براى طرح*هاى بزرگ عمرانى و خدماتی طراحى و ایجاد شده است. اما تحقق این امر در ابتدا وابسته به مهارتهای جانبی و عملی دانش آموختگان دارد، لذا همانطور که در سر لوحه این رشته نام اجرایی نهاده اند، لازم است دانشجویان نسبت به کسب تجربه و مهارتهای ارتباطی و کاری موثر من جمله زبان، icdl و ... کوشا باشند و صرف مدرک فارغ التحصیلان این رشته را مجری نخواهد ساخت. البته پاپیروس علاوه بر مهارتهای یاد شده، پیشنهاد می نماید، در دوره دانشجویی حتما دانشجویان بازاریابی را حتی به صورت مقطعی، در عمل بچشند و به قول بازاریابان کهنه کار " طعم نه شنیدن و روشهای مقابله با آن " را بیاموزند. چیزی که فقط و فقط از طریق کسب تجربه عملی امکانپذیر است.
برای تحصیل در این رشته چه چیزهایی مورد نیاز است؟

  • علاقه مندی به علوم مدیریت و بازاریابی (بسیار مهم)
  • قدرت و توان ادراک، تجزیه و تحلیل و نهایتا حل مشکلات مدیریتی
  • توان تجزیه و تحلیل محیط بازار و داشتن روحیه بالا در شناسایی و نفوذ در آن
  • کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (زبان، icdl، تجربه عملی و ... )
 
بالا پایین