Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی موبایل استثنایی نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی (+تصویر)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نوکیا
Konu Başlığı گوشی موبایل استثنایی نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی (+تصویر)
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



تکناز : این گوشی هوشمند جدید Lumia 1020 نام دارد و فناوری جدید این امکان را برای آن ایجاد می*کند که در آن واحد با هر بار فشار دادن کلید شاتر دو عکس به صورت همزمان تهیه کند تا در این حالت تصاویر با کیفیت 38 مگاپیکسلی گرفته شوند.

دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند همچنین قابلیتی دارد که با آن می*توان عکس*ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل تهیه کرد تا کاربران به راحتی بتوانند عکس*های کم*حجم را از طریق سیستم*عامل ویندوز فون 8 روی شبکه*های اجتماعی منتشر کنند.




گوشی هوشمند Lumia 1020 با دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی، حسگر نوری ZEISS را به همراه 6 لنز فیزیکی، سیستم اپتیکال تثبیت تصویر، سیستم افزایش دهنده شفافیت تصویر در فضاهای تاریک و ... در خود جا داده است.


دوربین دیجیتالی این محصول همچنین می*تواند تصاویر ویدیویی را با صدای استریو در خود ضبط کند و حتی در فضاهایی مثل کنسرت*ها نیز صداهای اضافی محیط را حذف کرده و فقط صدای اصلی را نگه دارد. این قابلیت جدید تصویربرداری Rich Recording نام دارد و کیفیت صدای ضبط شده همراه با تصویر را نسبت به صدایی که از میکروفون*های معمولی گوشی*های هوشمند ضبط می*شود 6 برابر ارتقا می*دهد.



پس از انتشار شایعات فراوان در روزها و هفته*های گذشته، شرکت نوکیا سرانجام از گوشی هوشمند جدید خود که پیشرفته*ترین محصول این شرکت محسوب می*شود و دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی را نیز در خود جا داده است، رونمایی کرد.

نوکیا توضیح داد که فناوری جدید آن موسوم به PureView شامل سیستم نوری تثبیت تصویر می*شود و این مسئله به آن معنی خواهد بود که گوشی هوشمند جدید می*تواند شفاف*ترین و بهترین عکس*ها را نسبت به تمام دوربین های دیجیتالی موجود در جهان بگیرد.

 
بالا پایین