Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

الماس*های ساخته شده از موی پله به فروش می*رسند + عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ورزش‌ های گروهی
Konu Başlığı الماس*های ساخته شده از موی پله به فروش می*رسند + عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :





در آستانه آغاز رقابت*های جام جهانی فوتبال در برزیل، پله اسطوره فوتبال جهان، محصول ویژه*ای را به بازار ارائه کرده است: الماس*های مصنوعی که از موهای او تولید شده*اند و هر قطعه بیش از ۷ هزار دلار قیمت دارد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در جریان مراسمی در شهر سائوپائولو ۱۲۸۳ قطعه از این الماس منحصر به فرد را عرضه کرد. تعداد این الماس*ها برابر با تعداد گل*هایی هستند که پله در دوران فعالیتش در دروازه حریفان کاشته است. هر قطعه از این الماس*های مصنوعی ۷۵۰۰ دلار قیمت دارد.

این الماس*ها در آزمایشگاه در فرایندی مبتنی بر فشار و حرارت بالا (HPHT) تولید شده*اند. به گزارش دوویچه وله در این روش دما و فشار بسیار زیادی که داخل زمین موجب تشکیل الماس می*شوند، در آزمایشگاه به طور مصنوعی ایجاد می*شود. مشخص نیست که الماس*هایی که ویژه جام جهانی عرضه شده*اند، هر کدام چند تار موی پله را درون خود دارند.

تصویر زیر مجسمه پله را در هنگام زدن ضربه گل نشان می*دهد؛ یک قطعه الماس زردرنگ که از موهای پله درست شده در کنار مجسمه دیده می*شود.


رقابت*های جام جهانی فوتبال در برزیل روز ۱۲ ژوئن آغاز می*شود. سوت بازی اختتامیه در روز ۱۳ ژوئیه در ورزشگاهی در شهر ریو دو ژانیرو زده خواهد شد.

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، ملقب به پله، همراه با تیم ملی فوتبال برزیل در سال*های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰ موفق به بالابردن جام و دریافت لقب قهرمانی جهان شد. او در دوران فعالیت حرفه*ای رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرد. از پله به عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال نام می*برن
 
بالا پایین