Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکوفه های بهاری درختان باغ امام رضا(ع) + تصاویر

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı استان های مرکزی ایران
Konu Başlığı شکوفه های بهاری درختان باغ امام رضا(ع) + تصاویر
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

باغ امام رضا(ع) نمونه های مختلفی از درختان گلابی ،سیب ،هلو ،توت ، شلیل و چندمحصول باغی دیگر کاشته شده است که در فصول مختلف سال میوه دهی میکند .
به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران؛باغ امام رضا(ع) یکی از باغ های بزرگ شهر مشهد است. این باغ با وسعت 1135566 متر مربع زیر مجموعه اداره باغات آستان مقدس رضوی است که جزو سازمان اقتصادی آستان مقدس رضوی قراردارد. ورودی این باغ در بولوار توس شهر مشهد در ابتدای خیابان ولیعصر(عج) واقع شده است . این باغ با توجه به حاصل خیز بودن خاک آن همواره محل کاشت و برداشت محصولات باغی متنوع است . همه ساله در ماه فروردین با رویش شکوفه های درختان میوه در این باغ رایحه خوش و عطر شکوفه های میوه درختان این باغ فضای منطقه را معطر می سازد. گفتنی است در باغ امام رضا(ع) نمونه های مختلفی از درختان گلابی ،سیب ،هلو ،توت ، شلیل و چندمحصول باغی دیگر کاشته شده است که در فصول مختلف سال میوه دهی میکنند . شکوفه این درختان در نخستین ماه هر سال جلوه خاصی را برای رهگذران و ساکنین این منطقه بوجود می آورد . عکاس باشگاه خبرنگاران با تهیه این گزارش تصویری تلاش کرده است گوشه ای از زیبایی این شکوفه های بهاری را به نمایش بگذارد .






















 
بالا پایین