Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مقایسه تبلت*های Galaxy Tab Pro 8.4 و Nexus 7

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı مقایسه تبلت*های Galaxy Tab Pro 8.4 و Nexus 7
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

کمی زمان بُرد تا تولیدکنندگان سخت*افزار بتوانند صفحه*های با رزولوشن بالا را در تبلت*های کوچکتر جا کنند، اما اکنون دیگر سدها برداشته شده است. ما هم قصد داریم ویژگی*ها و مشخصات یکی از اولین مینی-تبلت*های با کیفیت، یعنی نکسوس ۷ محصول ۲۰۱۳ را با تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab Pro 8.4 مقایسه کنیم. سایز

ما در اینجا شاهد دو گروه متفاوت از “کوچک” هستیم. تبلت سامسونگ ۱۰% بلندتر و ۱۳% عریض*تر از نکسوس ۷ است. بدنۀ Tab Pro هم ۱۷% باریک*تر از تبلت گوگل است.
وزن

تبلت گالگسی نزدیک به ۱۴% از تبلت گوگل سنگین*تر است، اما با توجه به تفاوت اندازه*های آنها، این تبلت در دستان شما همچنان احساس سبکی خواهد داد.
بدنه

تمام محصولات جدید سامسونگ دارای بدنۀ چرم مصنوعی (پلاستیکی) هستند که برای اولین بار در گالکسی نوت ۳ و گالکسی نوت ۱۰.۱ محصول ۲۰۱۴ آن را مشاهده کردیم.
صفحه نمایش

صفحه نمایش یکی از مهمترین ویژگی*هایی است که قبل از انتخاب کردن باید به آن دقت کنید. نکسوس ۷ تنها ۶۹% از آن فضایی که صفحه نمایش گالکسی جدید به شما ارائه می کند را به شما می دهد. تبلت سامسونگ همچنین پیکسل*های بسیار بیشتری را شامل می شود، البته ۳۲۳ پیکسل نکسوس نیز اصلا جای گله ندارد.
حافظه داخلی

هر دو تبلت در مدل*های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به فروش می رسند. البته سامسونگ علاوه بر این حافظه داخلی از کارت میکرو اس*دی نیز پشتیبانی می کند.
وایرلس

شما می توانید هر دو تبلت را تنها با ویژگی وای-فای یا در مدلی همراه با cellular data خریداری کنید.
دوربین

دوربین گالکسی در تعداد مگاپیکسل پیروز میدان است، اما این همیشه بهترین مقیاس برای اندازه*گیری نیست. بنابراین ما نیاز به کمی زمان داریم تا بتوانیم بگوئیم که دوربین*های تبلت سامسونگ چقدر بهتر هستند.
باتری

عمر باتری در تبلت نکسوس ۷ آنقدر بی*نظیر نیست، اما ما آن را به عنوان یک معضل بزرگ هم مطرح نمی کنیم. هرچند که تبلت سامسونگ انرژی بیشتری در خود ذخیره می کند، ما می بایست منتظر بمانیم و نتیجه*گیری*های اصلی را به موقع در مورد تبلت جدید سامسونگ بکنیم.
پردازنده

اکثر نسخه*های Galaxy Tab Pro 8.4 همراه با محصول Qualcomm یعنی پردازنده Snapdragon 800 عرضه می شوند که یکی از سریع*ترین پردازنده*های حال حاضر است. پردازندۀ Snapdragon S4 Pro یک نسل قدیمی*تر از این پردازنده است و از نظر قدرت نمی تواند با آن برابری کند. اما در هر حال، کارکرد تبلت*ها از حدی گذشته است که بخواهیم نگران سرعت باشیم و ما فکر می کنیم این نباید عامل مهمی در تصمیم*گیری شما باشد.
رم

در هر دو دستگاه از یک رم ۲ گیگابایتی استفاده شده است.
اینفرارد

اگر که می خواهید از تبلت خود به عنوان کنترل از راه دور برای تلویزیون و دستگاه*های دیگر خود استفاده کنید، گالکسی تب به شما اجازۀ این کار را می دهد.
نرم*افزار

نرم*افزار نیز یکی از آن نقاط مهمی است که می بایست قبل از تصمیم*گیری خوب به آن دقت کنید. تبلت سامسونگ بروی Android 4.4 KitKat اجرا می شود، اما این نسخه از نرم*افزار بسیار دستکاری شده است و شاید به سلیقۀ بعضی*ها همخوانی نداشته باشد. اما از طرف دیگر نکسوس ۷ دقیقاً در طرف مقابل این قضیه قرار دارد. همچنین دیگر دستگاه*های نکسوس، این تبلت نیز از “اندروید خالص” بهره می برد، همانطور که گوگل می خواسته است. درست است که شما تعدادی ویژگی موجود در تبلت سامسونگ را از دست می دهید، اما در عوض یک محیط کاربری تمیز، کاربردی و دقیق*تر بدست خواهید آورد. البته بسیاری از مشتری*ها هم کاملا از اندروید پر از امکانات سامسونگ راضی هستند و هیچ مشکلی با آن ندارند.
زمان عرضه

تبلت*های Galaxy Tab Pro قرار است در همین ماه عرضه شوند، این درحالیست که تبلت نکسوس ۷ از اواسط ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است.
قیمت

سامسونگ آنقدر که انتظار می رفت قیمت تبلت خود را بالا در نظر نگرفته است. اما هنوزهم تفاوت قیمت چشمگیری با نکسوس ۷ دارد. بنابراین اگر که می توانید با صفحۀ کوچکتر نکسوس ۷ کنار بیایید، این انتخاب را دارید که ۱۷۰ دلار صرفه*جویی کنید.
 
بالا پایین