Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی تبلت جدید ال جی جی پد LG G Pad 8.3

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı معرفی تبلت جدید ال جی جی پد LG G Pad 8.3
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

کمپانی ال جی که در عرضه اسمارت فون ها از بزرگان بازار به حساب می آید پیش از این حضور کمرنگی در بازار تبلت ها داشته است و در سال ۲۰۱۲ نیز رسماً اعلام نموده بود که تمرکز خود را بر بازار اسمارت فون ها قرار می دهد. اما این کمپانی در سپتامبر ۲۰۱۳ (شهریور ۱۳۹۲) در نمایشگاه IFA از تبلت G Pad 8.3 رونمایی نمود و بدین ترتیب حضور مجدد خود را در بازار تبلت ها با گام هایی استوارتر از قبل در به رقبا نشان داد.

۸٫۳ G Pad با وزن ۳۳۸ گرمی و ضخامت ۸٫۳ میلی متری تبلتی خوش دست محسوب می شود و همانگونه که از نامش پیداست به یک صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی مجهز است. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل (WUXGA) است که تراکم ۲۷۳ پیکسل در اینچ را به دست می دهد. بدین ترتیب وضوح تصویری این تبلت از استاندارد Full HD (یا ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) نیز فراتر است.

تبلت G Pad 8.3 از چیپ ست APQ8064 Pro Snapdragon 600 کمپانی کوالکام که مشتمل بر چهار هسته پردازشی ۱٫۷ گیگاهرتزی Krait 300 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 320 است بهره می برد. ۲ گیگابایت RAM نیز در تعامل با واحد پردازشی دستگاه است. حافظه داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت است و از کارت حافظه microSD تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند. بهره گیری از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مؤید امکان استفاده طولانی مدت از آن با یک بار شارژ است.
G Pad 8.3 به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس با لمس، تشخیص چهره، تثبیت تصویر و ضبط تصاویر پانوراما مجهز است و امکان فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانویه برای ارتباط تصویری بر روی تبلت تعبیه شده است.

G Pad 8.3 به نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به جلی بین — مجهز است اما ال جی با قرار دادن پوسته ویژه خود بر روی این نسخه از اندروید تغییرات گوناگون و مفیدی را در نرم افزار دستگاه اعمال نموده.
از ویژگی های جذاب نرم افزاری اضافه شده توسط ال جی می توان به قابلیتی با نام QPair اشاره نمود. با استفاده از این قابلیت می توانید تبلت G Pad را از طریق بلوتوث به اسمارت فون خود (حتی از برندی غیر از ال جی) مرتبط سازید (البته اسمارت فون مورد نظر باید از اندروید ۴٫۱ یا بالاتر استفاده کند و همچنین ممکن است از تمامی قابلیت های QPair پشتیبانی نکند.) پس از این ارتباط تبلت می تواند شما را از دریافت تماس یا پیام بر روی گوشی مطلع سازد و شما می توانید به تماس یا پیام دریافتی مستقیماً از طریق تبلت پاسخ داده یا به انتقال QMemo ها به اسمارت فون خود پرداخته و یا از ارتباط اینترنتی گوشی هوشمند خود به عنوان وای فای هات اسپات استفاده کنید.
صرف نظر از QPair تقریباً تمامی ویژگی های نرم افزاری G Pad را پیش از این بر روی اسمارت فون G2 ال جی دیده ایم. به عنوان مثال با بهره گیری از قابلیت KonckOn با دو بار tap نمودن بر روی صفحه نمایش، تبلت بیدار می شود. Slide Aside نیز امکان کشیدن برنامه ها با سه انگشت به سمت بیرون صفحه و بستن آنها را میسر می سازد. البته بدیهیست که بزرگتر بودن صفحه نمایش این تبلت نسبت به اسمارت فون G2 استفاده از امکاناتی نظیر QuickMemo را لذت بخش تر و کاراتر خواهد نمود.

تبلت G Pad 8.3 در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده و قیمت کمتر از یک میلیون تومان برای عرضه در ایران برای آن در نظر گرفته شده است. عرضه این تبلت به صورت رسمی در ایران نوید بخش برخورداری کاربران از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر خواهد بود.
 

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

خخ چ تبلت ضایعی
 
بالا پایین