Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مذاکره قطعه سازان و ایران خودرو برای ساخت قطعات دنا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı قطعات خودرو
Konu Başlığı مذاکره قطعه سازان و ایران خودرو برای ساخت قطعات دنا
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

دبیر انجمن قطعه سازان اعلام کرد: قطعه سازان ایرانی توانایی طراحی و تولید قطعات خودرو با برند ملی را دارند.

به گزارش ایکوپرس، محمد علی نجفی منش دبیر انجمن قطعه سازان درحاشیه مراسم رونمایی خودروی دنا با بیان این مطلب گفت: شرکت های قطعه سازی داخلی با اتکا به دانش فنی و استفاده از فن آوری های روز قادرند قطعات خودروی دنا را بسازند.

وي با اشاره به توليد نمونه‌ قطعات خودروي دنا (جديدترين خودروي ايراني) توسط قطعه‌سازان ايراني، گفت: مذاكرات لازم براي توليد قطعات اين خودرو بين قطعه‌سازان و ايران خودرو انجام مي‌شود.

این مقام مسئول اظهارداشت: جهش قابل توجهی در کیفیت و نیز تنوع بخشی در تولید قطعات خودرو در داخل کشور ایجاد شده است که توانایی روز افزون موجب بی نیازی هر چه بیشتر شرکت های خودروسازی به خارج شده است.

نجفی منش با اشاره به همکاری بسیار خوب ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز اظهار داشت: شرکت های قطعه ساز داخلی با برخورداری از حمایت شرکت هایی مانند ساپکو در زمینه استفاده از دانش نوین قطعه سازی گام های خود را برای طراحی و تولید قطعات جدید بیشتر از گذشته بر خواهند داشت.

دبیر انجمن قطعه سازان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر برنامه‌هايي براي افزايش نقش قطعه‌سازان داخلي در توليد خودروهاي ايراني وجود دارد و علاوه بر اين، نقش قطعه سازان داخلي در توليد برخي خودروها با برند خارجي نيز افزايش خواهد يافت.

وي ادامه داد: در توليد خودروهاي ايراني اكثر قطعات، داخلي سازي و برخي از آنها نيز به صورت مشترك با بقيه خودروها توليد خواهد شد.

نجفي‌منش تصريح كرد: بر اساس سند چشم‌انداز بايد در كشور خودروهاي جديد بر پايه پلت‌فرم داخلي طراحي شود كه در اين زمينه قطعه‌سازان از نقش مهمي برخوردارند.
 
بالا پایین