Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عرضه اندروید 4.4.3 توسط گوگل

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه های دنیای موبایل
Konu Başlığı عرضه اندروید 4.4.3 توسط گوگل
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :


اخبار موبایل| عرضه اندروید 4.4.3 توسط گوگل
پشتیبانی از نسخه جدید در اپلیکیشن Google Edu Device Setup رویت شد


پشتیبانی Google Edu از اندروید 4.4.3



  • [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]



کمپانی گوگل با سیستم عامل اندروید سیطره خود را بر بازار تلفن‌های هوشمند حکمفرما کرده است. اخیرا شایعاتی مبنی بر نزدیک بودن زمان عرضه نسخه جدید این سیستم عامل مطرح شده که با توجه به نشانه‌های موجود به نظر می‌رسد شایعات به حقیقت نزدیک هستند.




می‌دانیم که گوگل مدتی است بر روی نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود کار می‌کند. چیزی که نمی‌دانیم این است که اندروید 4.4.3 دقیقا چه زمانی منتشر می‌شود. بر اساس شایعات و نشانه‌هایی که اخیرا مشاهده شده، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید اندروید کیت‌کت باقی نمانده است.
اپلیکیشن Google Edu Device Setup که برای مدارسی که تبلت‌های اندرویدی را برای استفاده دانش‌آموزان خریداری نموده‌اند، کاربرد دارد، بروزرسانی شده و در لیست تغییرات اخیر آن، پشتیبانی از اندروید 4.4.3 نیز مشاهده می‌شود. شایعات و نشانه‌های دیگر نیز از نزدیک بودن زمان عرضه روبات اندرویدی جدید خبر می‌دهند.



احتمالا نسخه جدید کیت‌کت تغییرات عمده‌ای را ارائه نمی‌کند و بیشتر بر روی رفع باگ‌ها و بهبود تجربه کاربری تمرکز خواهد کرد.
بی‌شک اولین تلفنی که نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند، نکسوس 5 گوگل است. پس از آن باید شاهد ارائه آن برای نکسوس 7، نکسوس 4، نکسوس 10 و نکسوس 7 مدل 2012 باشیم. طبق روال همیشگی پس از دستگاه‌های نکسوس احتمالا نسخه‌های گوگل پلی پرچمداران کمپانی‌های مختلف و تلفن‌های موتو ایکس و موتو جی موتورولا بسته بروزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.
اندروید 4.4.3 یک نسخه کاملا جدید نخواهد بود، ولی شاید گوشه‌هایی از برنامه‌های گوگل برای اندروید 5 با نام کیک لیمویی را نمایان کند.
 
بالا پایین