Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تخفیف رایتل برای مشترکین دایمی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı رایتل
Konu Başlığı تخفیف رایتل برای مشترکین دایمی
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

[h=1][/h] مشترکین دائمی رایتل می توانند با طرح بی نهایت رایتل، باخیال راحت مکالمه کنند، پیامک بزنند و از اینترنت پرسرعت همراه لذت ببرند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، مشترکان دایمی این اپراتور می‌توانند با استفاده از طرح بی نهایت بدون نگرانی از صورتحساب خود به هر میزان که تمایل دارند با رعایت سقف مصرف منصفانه از مکالمه صوتی، پیامک و اینترنت استفاده کنند.

براساس این گزارش هزینه فعال سازی این طرح ماهیانه 50 هزار تومان بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده بوده که طبق آن مشترک با پرداخت این مبلغ می‌تواند از مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه ای و اینترنت استفاده کند.





خرید این طرح به صورت 3 ماه یک بار است که پس از آن مشترک می‌تواند ماهانه از 10.000 دقیقه مکالمه، 10.000 پیامک و همچنین 10.000 پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و500 پیامک خارج از شبکه رایتل (تماس با سایر اپراتورها یا تلفن های ثابت) به همراه 30 گیگابایت اینترنت پرسرعت رایتل (10 گیگابایت + 20 گیگابایت ساعات افت مصرف) استفاده کنند.
لازم به ذکر است هیچ گونه ودیعه ای در این طرح از مشترکین رایتل دریافت نخواهد شد.
مشترک دارای طرح بی نهایت در صورت عبور از سقف‌های مجاز تعیین شده در هر یک از سرویس‌ها، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی رایتل شارژ و مبلغ مذکور در قبض مشترک اعلام خواهد شد.
رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.
 
بالا پایین