Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

كشف حفره های SSL در iOS و OS X

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار هک و امنیت
Konu Başlığı كشف حفره های SSL در iOS و OS X
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]كشف حفره های SSL در iOS و OS X[/h]
محققان امنیتی دریافتند كه رمزگذاری SSL در اعتبارسنجی iOS دارای یك خطای كدنویسی است كه یك مرحله از اعتبارسنجی كلید در پروتكل وب را برای ارتباطات امن دور می زند. در نتیجه ارتباطات ارسال شده بر روی نقاط متحرك وای فای می توانند ردگیری شوند و در حالیكه رمز نشده می باشند خوانده شوند. هم چنین به طور بالقوه رمز عبور كاربر، بانك اطلاعاتی كاربر و سایر اطلاعات حساس می توانند توسط هكرها از طریق حملات MitM در معرض خطر افشاء قرار گیرند. شبكه های وای فای رمز شده مانند شبكه های خانگی و كاری كه رمزگذاری در آن ها فعال است تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار ندارند.

شركت اپل روز جمعه یك اصلاحیه را برای تمایم كاربران iOS منتشر كرد. كابران iOS باید یك هشدار در رابطه با وجود یك به روز رسانی را دریافت كرده باشند یا این اصلاحیه با توجه به نسخه iOS دستگاه و تنظیمات به روز رسانی به طور خودكار بر روی سیستم های آن ها نصب شده است.

روز شنبه چندین محقق گزارش دادند كه این حفره سیستم عامل OS X 10.9 Mavericks و شاید نسخه های دیگر OS X را تحت تاثیر قرار دهد. شركت اپل اعلام كرد كه یك اصلاحیه برای OS X آماده كرده است كه به زودی آن را منتشر می كند. این به روز رسانی از طریق ابزار OS X's Software Update در دسترس خواهد بود.
 
بالا پایین