Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با گوگل "رمز عبور" را برای همیشه فراموش کنید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار هک و امنیت
Konu Başlığı با گوگل \"رمز عبور\" را برای همیشه فراموش کنید
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2] با گوگل "رمز عبور" را برای همیشه فراموش کنید
[/h]
شرکت گوگل با فناوری جدید خود این مسئله را ثابت کرد که زمان بازنشستگی "رمز عبور" فرا رسیده است و دیگر نیازی نیست کاربران نگران اطلاعات ذخیره شده در حساب های کاربری و دستگاه های الکترونیکی همراه باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز، گوگل در آخرین اقدام خود تلاش کرده است دستگاه های الکترونیکی مبتنی بر سیستم های عامل اندروید و Chromebook را به نوعی با یکدیگر ادغام کند تا در نهایت زمان کنار گذاشتن رمزهای عبور فرا برسد.

این شرکت بزرگ اینترنتی هفته جاری کنفرانس سالانه Google I/O را برگزار کرد و طی آن Android L به عنوان سیستم عامل جدید گوگل با قابلیت های جدید و امکانات متفاوت معرفی شد.

در جریان معرفی این سیستم عامل، گوگل از اتصال هوشمند دستگاه الکترونیکی موبایلی به یک دستگاه ثانویه خبر داد که امکان باز کردن قفل گوشی هوشمند یا رایانه لوحی را به صورت ایمن فراهم می کرد و به کاربران امکان می دهد تا بر اساس فناوری پوشیدنی مبتنی بر سیستم عامل ویژه Android Wear بتوانند به راحتی با یک اقدام وارد همه حساب های کاربری خود شوند.

"ساندر پیچای"(Sundar Pichai) مدیر دو گروه Chrome و اندروید در شرکت گوگل طی سخنرانی خود در همایش یاد شده توضیح داد که Chromebook در حال کسب قابلیت هایی شبیه اندروید است و اگر شما رایانه Chromebook خود را باز کنید و یک دستگاه اندرویدی در جیب داشته باشید، لپ تاپ به صورت خودکار قفل گوشی تان را باز می کند و به راحتی می توانید وارد حساب کاربری گوگلی خود شوید.
در این اتفاق نیاز نیست رمز عبور وارد کنید و فقط نیاز است که دو دستگاه از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به یکدیگر متصل شوند تا استفاده از رمز عبور را برای همیشه کنار بگذارید.

البته همه قابلیت ها به اینجا ختم نمی شود و زمانی که گوشی به رایانه Chromebook شما متصل است، روی رایانه آخرین اتفاقات اعم از پیام ها و تماس های دریافتی را در اختیار می گیرید و حتی می توانید متن پیام ها را هم بخوانید.

در این شرایط ابزارهایی در اختیار شما گذاشته می شود که به کمک آن می توانید پاسخ هر پیام را داخل رایانه تایپ کنید و به گوشی بفرستید تا دستگاه اندرویدی به صورت خودکار آن را به مخاطب مورد نظر ارسال کند.





 
بالا پایین