Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تولد دوباره برند محبوب vaio

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع لپ تاب
Konu Başlığı تولد دوباره برند محبوب vaio
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

لپ تاپ|تولد دوباره برند محبوب VAIO



VAIO که در اوایل امسال و با اعلام شرکت سونی مبنی بر فروش آن به محاق رفته بود، امروز بار دیگر و با برگزاری کنفرانسی در ژاپن کار خود را از نو آغاز کرد. سونی بخش تولید PC خود را به شرکت Japan Industrial Partners فروخت تا تلاش‌های خود را در دنیای اسمارت‌فون ها و تبلت متمرکز کند. قرارداد فروش در ماه جولای نهایی شد و حالا شرکت وایو با نام VAIO Corporation به کار خود در ژاپن ادامه خواهد داد.


این شرکت امروز به همین مناسبت از دو لپ‌تاپ خود با نام‌های جدید VAIO Fit و VAIO Pro 11 رونمایی کرد که البته دستگاه‌های جدیدی محسوب نمی‌شوند، اما با نام اختصاصی وایو به بازار معرفی شده‌اند.

هر چند نام سونی دیگر به همراه این دستگاه‌ها دیده نمی‌شود، اما در حال حاضر این دستگاه‌ها در فروشگاه سونی به فروش می‌رسند. در عین حال سونی همچنان 5 درصد از میزان سرمایه گذاری‌های VAIO را در دست خواهد داشت.
در پیامی که در وبسایت این شرکت با آدرس VAIO.com دیده می‌شود، این شرکت خاطرنشان کرده که «شاید شرکت کنونی ما بیش از 240 کارمند نداشته باشد، اما قالب و روح همیشگی VAIO همچنان در ما وجود خواهد داشت.» هنوز از زمان آغاز فروش جهانی محصولات VAIO اطلاعی در دست نیست.


منبع : گجت نیوز

 
بالا پایین