Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اندروید به عنوان پرکاربرترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند در آمریکا شناخته شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اندروید
Konu Başlığı اندروید به عنوان پرکاربرترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند در آمریکا شناخته شد
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

اندروید به عنوان پرکاربرترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند در آمریکا شناخته شد

GSMArena.com





به تازگی ComScore شاخص‌هایی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده مورد بررسی قرار داده است. در ادامه به بررسی بازار گوشی‌های هوشمند این کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مورد نظر توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌پردازیم.




این تحقیقات نشان می‌دهند که در حال حاضر گوشی‌های هوشمند اپل بیشترین سهم را در بازار ایالات متحده در اختیار دارند. این در حالی است که در بازار سیستم عامل‌ها، اندروید همچنان پر استفاده‌ترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند این کشور است.
طبق آمارهای ارائه شده توسط ComScore، 70 درصد دارندگان تلفن همراه در ایالات متحده از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توان گفت در حدود 169 میلیون آمریکایی گوشی هوشمند دارند. ۷۰ درصد تلفن‌های عرضه شده در امریکا،‌ هوشمند هستند. در این میان 5 شرکتی که بیشترین سهم فروش در این بازار را در اختیار دارند عبارتند از: اپل با 41.9 درصد، سامسونگ با 27.8 درصد، ال‌جی با 6.5 درصد، موتورولا با 6.3 درصد و اچ‌تی‌سی با 5.1 درصد.
از نظر میزان فروش اپل همچنان در آمریکا رتبه‌ی اول را در اختیار دارد، اما نکته جالب اختلاف زیاد 22 درصدی فروش سامسونگ در مقایسه با سایر شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.
اما در زمینه سهم سیستم‌عامل‌ها از بازار اوضاع متفاوت است. اندروید 52.1 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. اپل با سهم 41.9 درصدی دوم است، ویندوزفون با 3.4 درصد، بلک‌بری با 2.3 درصد و سیمبین با 0.1 درصد رتبه های بعدی را در اختیار دارند.
بدون تردید این آمار برای مایکروسافت رضایت‌بخش نیست. اگرچه شرکت مایکروسافت در عرصه بین‌المللی شاهد رشد فروش خود بوده است اما هنوز در بازار ایالات متحده به موفقیت چشمگیری دست نیافته است.
همچنین کام‌اسکور فهرستی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای مردم آمریکا را ارائه داده است که در این فهرست: فیسبوک، گوگل‌پلی استور، یوتیوب، جستجوی گوگل و رادیو پاندورا در رتبه‌های اول تا پنجم قرار دارند.





منبع: زومیت

 
بالا پایین