Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بررسی نرم‌افزارهای دیوار آتش (Firewall)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı بررسی نرم‌افزارهای دیوار آتش (Firewall)
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]بررسی نرم‌افزارهای دیوار آتش (Firewall)[/h]
اگر از خوانندگان قدیمی ماهنامه هستید باید به یاد داشته باشید كه دوست و همكار خوبمان آقای جزایری در چندین شماره گذشته شروع به معرفی شركت‌های امنیتی تولیدكننده ویروس‌یاب كرده بودند و می‌توان گفت شیوه معرفی این شركت‌ها با دیگر معرفی‌كنندگان بسیار متفاوت بود، آقای جزایری بنای معرفی شركت‌های امنیتی تولیدكننده ویروس‌یاب را بر اساس نوع و محتوای نرم‌افزار بنا نكردند بلكه به تعاریفی از این شركت‌ها پرداختند كه شاید در هیچ سایتی یا نشریه‌ای ایرانی نمی‌توانستید آنها را پیدا كنید.
خوشبختانه این سری مقالات البته با قلم آقای جزایری با استقبال خوبی روبرو شد و هدف ماهنامه را بر آن داشت تا در هر شماره به معرفی یكی از شركت‌های فعال در حوزه امنیت و تولیدكننده نرم‌افزار ویروس‌یاب پرداخته شود.
مقالات نوشته شده به بررسی كوتاه اما مفید از اطالاعاتی چون «تاریخ تاسیس شركت، اطلاعاتی در مورد مالك اصلی شركت، محل استقرار شركت مادر و شركت‌های تابعه و حتی نماینده و نمایندگان احتمالی آنها در ایران و ...» منتشر شد و در پی استقبال خوانندگان تصمیم گرفته شد این سری مقالات را بصورت گسترده‌تر و با رویكردی به جز نرم‌افزارهای ویروس‌یاب توسعه دهیم.

اكنون ما به كاربرانی كه به دنبال امنیت و مقالات امنیتی هستند نوید آن را خواهیم داد تا به لطف و كرم خداوند بتوانیم از این پس در هر شماره یكی از شركت‌های تولیدكننده نرم‌افزراهای دیوار آتش – Firewall را همراه با توضیحات و ویژگی‌های نرم‌افزار تولیدشده توسط آن كمپانی را مورد بحث خود قرار دهیم و اطلاعاتی از آنها را منتشر كنیم. دنبال كردن این هدف برای ما از آن جهت مهم است تا كاربران طالب امنیت و مقالات امنیتی را بیشتر و بهتر به هدفشان نزدیك كنیم.

بررسی نرم‌افزار Outpost 7

شركت Agnitum در تاریخ فوریه سال 1999 در سن پترزبورگ روسیه با هدف ارائه نرم‌افزارهای امنیتی برای كاربران كامپیوتر و استفاده آسان و موثر از آنها برای رسیدن به تعادل تاسیس شد. محصولات اولیه این شركت به نام‌های Jammer و Tauscanجهت كشف و مسدود كردن حملات هكرها با موفقیت انجام شد و به انتخاب دبیر ثبت اختراعات ایالات متحده آمریكا در سال 2000 برنده جایزه ویژه آن سال شد، پس از آن شركت Agnitum با توسعه نرم‌افزار Jammer به عنوان دیوارآتش نسخه شخصی پرداخت و در سال 2002 توانست نرم‌افزار مذكور را وارد بازار اروپا كند.

خیلی سریع این شركت توانست با نرم‌افزار دیوار آتش خود كه بر پایه سهولت در كاربرد و شناسایی حملات و جلوگیری از آنها بنا شده بود جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد. از دیگر نقاط قوت این نرم‌افزار توانایی ارائه پلاگینهای اضافه و سفارشی بود تا با توجه به نیاز كاربران رشد و توسعه داده شود و این امر باعث شد تا كاربران به آن اعتماد كنند و یكی از نرم‌افزارهای ستایش شده خود بدانند.

در سال 2005 این شركت تصمیم گرفت نرم‌افزار خود را به پایگاه امنیت شبكه (Outpost Network Security) تغییر نام دهد و آن را به طرفداران خود معرفی كند. در مارس سال 2007 این شركت تصمیم گرفت افزونه ضد اسپم را نیز بصورت رایگان به محصول خود اضافه كند و این شد نقطه عطف كلیدی برای این نرم‌افزار و این شركت. پس از مدت كوتاهی بعد از این اتفاق عظیم و اضافه شدن افضونه ضداسپم، شركت Agnitum تصمیم به توسعه بیشتر و بهتر این نرم‌افزار گرفت و در تاریخ مارس سال 2008 با ارائه نسخه Outpost Security Suite Pro و اضافه كردن افضونه ضدویروس مجموعه نرم‌افزاری خود را تكمیل‌تر كرد.

كنترل استفاده غیر مجاز از درایوهای USB از دیگر افضونه‌های این نرم‌افزار بود كه در بهار سال 2009 به مجموعه نرم‌افزاری Outpost Security Pro اضافه شد. این شركت همچنین اولین نرم‌افزار خود را به عنوان Software as a Service یا همان (SaaS) را در همان سال 2009 ارائه كرد و امكان استفاده ISPهای روس، اوكراین و تعدادی از كشورهای خاورمیانه برای آنان فراهم كرد.

از آخرین اخبار معلوم در وب‌سایت رسمی این شركت به آدرس Outpost Security from Agnitum: Firewall | Internet Security | AntiVirus | Network Security معلوم است كه نرم‌افزار جدید این شركت به نام Outpost Security Suite Pro ویرایش 7 منتشر شده است و از افضونه‌های جدید آن استفاده از تكنیك‌های جدید رمزنگاری در ارسال شناسه و رمزعبور در سایت‌ها، رمزنگاری حساب‌های پولی الكترونیك و حفاظت از محل‌های ذخیره‌سازی اطلاعات از ویژگی‌های این نسخه از نرم‌افزار است كه به آنها خواهیم پرداخت. از دیگر موارد قابل ذكر كه در وب‌سایت این شركت دیده شد می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:
شعار ملی این شركت مراقبت از امنیت شما است.
با جست‌و‌جوی نام IRAN به هیچ نتیجه‌ای در این وب‌سایت نخواهید رسید.
شركای استرتژیك شركت Agnitum عبارت است از:
Avanquest Software , VirusBuster , Defenx SA , AVG Technologies , Lavasoft , Sophos , Novell , Canon System Solutions Inc. , Buhl Data Service GmbH , BullGuard , Cat Computer Services ® Ltd

در حال حاضر محصولات این شركت نیز برای مدت محدودی با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود كه بهترین زمان خرید خواهد بود.​
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین