Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

norman

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı norman
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2][/h]
از اواخر سال گذشته تاكنون، اینجانب تقریباً در هر شماره صفحه ثابتی در بخش امنیت مجله دنیای كامپیوتر و ارتباطات داشته­ام كه در آن یك ضدویروس مطرح و مهم را معرفی می­كردم. از ابتدا تاكنون، تا حدودی ته و توی ضدویروس­هایی از قبیل مكافی، نورتون، كاسپرسكی، ناد32، سوفوس، زان الارم و ... را استخراج و در اختیار خوانندگان قرار داده­ام. در این شماره به سراغ ضدویروس نورمن رفته­ام.

1.شركت نورمن Norman در اول اكتبر سال 1984 یعنی 25 سال پیش بینان گذاشته شد. این شركت از همان ابتدا در حوزه امنیت داده­ها فعالیت می­كرد. محصولات شركت عبارت است از ضدویروس، دیواره آتش شخصی، parental control، ضدهرزنامه، رمزنگاری و ضدجاسوس­افزار.

2. دفتر اصلی نورمن در نرو‌ژ واقع است و این شركت دفاتر متعددی در كشورهای مختلف جهان دارد.

3. در 17 دسامبر 2007 نورمن نسل جدید نرم­افزار خود را كهNorman Security Suite نام داشت، عرضه نمود.

4. هم­اكنون بازار اصلی محصولات نورمن به قاره اروپا و آمریكا اختصاص یافته است.
5. محصولات نورمن در گروه­های مختلفی طبقه­بندی می­شود: خانگی، دفاتر تجاری كوچك و متوسط، سازمانی.

6. محصولات نورمن در گروه شبكه قادر است داده­های كاربران را بر رایانه­های نصب شده در محیط شبكه، بوسیله یك مدیریت واحد و آسان محافظت كند.

7. سایت نورمن عبارت است از Norman Safeground - Norman

8. با مراجعه به بخش product سایت، محصولات مختلفی مشاهده می­شود كه ذكر آنها در این مقال نمی­گنجد. عجالتاً با كلیك بر لینكFree trials & downloads در صفحه اصلی سایت، شما با نرم­افزارهای متعددی مواجه می­شوید كه آماده برای دانلود و استفاده هستند. بخشی از این نرم­افزارهای رایگان عبارتند از: installer های مربوط بهNorman Security Suite، Norman Antivirus & Antispyware، Norman Personal Firewall، Norman Parental Control، Norman Ad-Aware Plus، Norman Ad-Aware PRO و غیره (یعنی این لیست هنوز ادامه دارد!)

9. سایت نورمن دات كام، 14 زبان را پشتیبانی می­كند كه زبان­های ایتالیایی، لهستانی، آلمانی، اسپانیایی، سوئدی، فنلاندی، هلندی، اندونزیایی و اسلوونیایی از آن جمله است. یك سؤال: چرا در كنار این همه زبان­های عجیب و غریب، از زبان فارسی و عربی خبری نیست؟!

10. جستجوی كلمه iran در سایت نورمن، دو جواب برمی­گرداند. جواب اول چندان مهم نیست ولی در دومی، شركت رامان افزار به عنوان نماینده شركت نورمن در ایران معرفی شده است. اطلاعات تماس و سایت این نماینده هم درج شده است: www.ramanafzar.com . نتیجه اینكه نورمن در ایران نمایندگی دارد و كاربران می­توانند محصولات این شركت امنیتی را از نمایندگی آن خریداری كنند.

11. سایت Domain Default page هم به شركت رامان افزار اشاره می­كند.

12. یكی از امكاناتی كه سایت نورمن دات كام به رایگان در اختیار كاربران قرار می­دهد، ارسال خبرنامه­های ایمیلی است. برای این كار كافی است به قسمت Subscribe to newsletter مراجعه كنید و پس از درج ایمیل و نام خود، یك یا چند خبرنامه ارائه شده را انتخاب كنید تا اخبار انگلیسی مربوط به آن، به شما ایمیل شود.​
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین