Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رفع مشکل نمایش پیام های رد و بدل شده در یاهو مسنجر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر ترفندها
Konu Başlığı رفع مشکل نمایش پیام های رد و بدل شده در یاهو مسنجر
نویسنده موضوع Mo30bat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Mo30bat

Mo30bat

کـاربـر جـدیـد
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2014
ارسالی‌ها
121
پسندها
82
امتیازها
0
محل سکونت
تـــوي غــــار
تخصص
اذيت كردن ملت
دل نوشته
اين نيز بگذرد ....
ماه تولد

اعتبار :

یاهو مسنجر یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های چت و گفتگوی آنلاین است که با وجود معرفی سرویس‌های مشابه هنوز از محبوبیت آن کاسته نشده است. اما یکی از مشکلاتی که اخیراً در بین کاربران این برنامه شایع شده است مشکل نمایش پیام‌های رد و بدل شده در محیط یاهو مسنجر است. به این صورت که در پنجره چت، جملات ارسالی و دریافتی دیده نمیشود و صفحه خالی باقی می‌ماند. باید بدانید که این مشکل نه به دلیل وجود ویروس است و نه با کارهایی نظیر پاک کردن و نصب مجدد یاهو مسنجر حل می‌شود، چرا که مشکل از جایی آب می‌خورد که فکرش را نمی‌کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه رفع این مشکل بپردازیم.
پیش از هر کار بایستی بدانید این مشکل پس از نصب نسخه آزمایشی مرورگر Internet Explorer 9 به وجود می‌آید. اما با حذف کردن این مرورگر از روی ویندوز هم مشکل حل نمی‌شود.

اما جهت رفع این مشکل:
ابتدا به منوی Start بروید و عبارت cmd را وارد نمایید.
حال (ترفندستان) بر روی cmd.exe راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید (این کار را بایستی حتماً انجام دهید).
اکنون در پنجره Command Prompt ابتدا دستور زیر را وارد کرده و Enter بزنید:

regsvr32 jscript.dll
سپس دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید:
regsvr32 vbscript.dll
مشکل با انجام این کار حل خواهد شد.

دقت کنید که در صورتی که مشکل حل نشد، دو دستور زیر را نیز در محیط CMD وارد کنید:

regsvr32 msxml3.dll
regsvr32 scrrun.dll


در صورتی که مشکل باز هم حل نشد، آخرین نسخه Java Runtime Environment را از سایت www.java.com دانلود نموده و نصب کنید. سپس دستورات فوق را مجدداً وارد نمایید.

راه‌حل دیگر:
در صورتی که این ترفند موجب حل مشکل نشد و یا اینکه اصلاً این مشکل به دلیل نصب IE 9 حادث نشده بود، این ترفند را اجرا کنید:
بر روی منوی Start کلیک کنید و عبارت regedit را وارد نمایید.
پس از باز شدن رجیستری ویندوز،‌ به مسیر زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Internet Settings\Zones
اکنون دقت کنید بایستی در پوشه Zones، تعداد 5 پوشه از 0 تا 4 وجود داشته باشد (0، 1، 2، 3 و 4). در صورتی که هر پوشه‌ دیگری به جز این 5 پوشه وجود داشت،‌ بر روی آن راست کلیک کنید و Delete را انتخاب کنید و پوشه اضافی را حذف کنید.
پس از این کار یک‌بار سیستم را از نو راه‌اندازی کنید.
 
بالا پایین