Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه در ادیوس یک پروژه را بک آپ بگیریم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث و آموزش Edius
Konu Başlığı چگونه در ادیوس یک پروژه را بک آپ بگیریم؟
نویسنده موضوع غریبه
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan غریبه

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

چگونه در ادیوس یک پروژه را بک آپ بگیریم؟
وقتی یک پروژه تموم میشه شا ید بخواهیم برای روز مبادا یک نسخه پشتیبان داشته باشیم قاعدتا نمیتونیم یک پروژه که مثلا حجم راش و عکس و صدا و غیره به 100 یا 200 گیگا بایت میرسه رو روی هارد نگه داریم. برای این منظور از گزینه file\consolidate project استفاده می کنیم.

اما گزینه های پنجره چه کار می کنند؟
Project file location
اگر گزینه current project location رو انتخاب کنیم نسخه پشتیبان روی خود پروژه ذخیره میشه اگه برای اولین بار این کار رو دارین انجام میدید پیشنهاد می کنم گزینه دوم یعنی save project to folder روی انتخاب کنید.
Remove unused clips in timeline
با انتخاب این گزینه کلیپهایی که در پنجره بین دارید ولی روی تایم لاین استفاده نکردید دیگر ارجاع داده نمی شوند یعنی اگر هم از روی هارد پاک شدند در نسخه پشتیبان اشاره ای به آنها نمی شود و فقط هر چه را روی تایم لاین دارید باقی میماند.
Leave only areas used in timeline
انتخاب این گزینه باعث میشه در فولدر پشتیبان یک فولدر ایجاد بشه و کلیه کلیپ هایی که در تایم لاین استفاده کرده اید در یک پوشه به نام consolidate/trimming کپی بشه. البته توجه داشته باشین که اگه مثلا کلیپ اصلی شما 5 دقیقه باشه و شما فقط 3 ثانیه از اون رو روی تایم لاین استفاده کرده باشین فقط همون 3 ثانیه باقی میمونه و 4 دقیقه و 57 ثانیه بقیه ذخیره نمیشه البته با انتخاب گزینه margin میتونید این امکان رو به خودتون بدید که مثلا چند ثانیه از قبل و چند ثانیه از بعد اون 3 ثانیه هم ذخیره بشه که مثلا بعدا کم دستتون بازتر باشه. البته 3 ثانیه برای مثال بود...
 
بالا پایین