Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات فنی و قیمت تبلت NVIDIA Shield

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı مشخصات فنی و قیمت تبلت NVIDIA Shield
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

مشخصات فنی و قیمت تبلت NVIDIA Shield



NVIDIA Shield Tablet



  • [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]



تبلت شیلد انویدیا دیگر چندان به یک راز سربسته شباهت ندارد. اکنون نیز پیش از رونمایی قریب‌ الوقوع این دستگاه جالب توجه، تقریبا تمامی جزیاتی که تا کنون فاش نشده بود نیز به بیرون درز کرد. با ما در این پست همراه باشید تا هرآنچه از قیمت و مشخصات این تبلت بازی‌محور بدست آمده را در اختیارتان قرار دهیم.





با وجود اینکه با یک دستگاه منحصر بفرد روبرو هستیم اما به نظر می‌رسد انویدیا شیلد با قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد که مورد علاقه‌ی بسیاری از مصرف‌کنندگان خواهد بود. به لطف VideoCardzکه به نحوی اسلایدهای معرفی این دستگاه را بدست آورده، اکنون جزئیات انویدیا شیلد در اختیار ماست:



  • [*=center]صفحه‌نمایش ۸ اینچی 1080p از نوع IPS با پشتیبانی از Direct Stylus 2
    [*=center]پردازنده‌ی Tegra K1 انویدیا
    [*=center]دو گیگابایت حافظه‌ی رم
    [*=center]۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی (مدل وای‌فای) که در نسخه‌ی LTE تا ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است
    [*=center]پشتیبانی از افزایش حافظه با microSD
    [*=center]دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی از نوع MPIX

علاوه بر این، انویدیا شیلد از اسپیکرهای استریو در قسمت جلویی دستگاه برخوردار است و یک باتری که ظرفیت آن همچنان مشخص نیست نیروی مورد نیاز برای پخش یک‌سره‌ی ده ساعت ویدیوی HD را فراهم خواهد ساخت که با در نظر گرفتن پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند آن جالب توجه است. این دستگاه با مشخصات دندان شکن تنها با قیمت پایه‌ی ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که می‌تواند رقابت نفس‌گیری را رقم بزند. دستگاه پیشین انویدیا یعنی Tegra Note در دست‌یابی به یک موفقیت چشمگیر چندان موفق ظاهر نشد اما دستگاه جدید مجهز به K1 این کمپانی، پتانسیل تغییر این حالت را در خود دارد.


افزون بر خود تبلت، کنترلر جدید بی‌سیم شیلد نیز در جای خود بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این کنترلر نه تنها از نظر ظاهر جالب توجه است، بلکه با پشتیبانی از تکنولوژی Wi-Fi Direct همراه خواهد بود که ویژگی‌های دیگری نظیر جک هدفون استریوی داخلی، میکروفون، یک D-pad، جوی‌استیک آنالوگ دوگانه و نیز سازگاری با Shield Tablet و NVIDIA Shield Portable در کنار آن قرار می‌گیرد. همچنان صحبتی در خصوص اینکه آیا این دستگاه قابلیت پشتیبانی از سایر تبلت‌های بازار را خواهد داشت یا خیر به میان نیامده ولی قیمت ۶۰ دلاری آن بسیار جالب توجه است.
بر اساس یکی از اسلایدهای بدست آمده، این دستگاه به احتمال فراوان در تاریخ ۲۲ جولای بصورت رسمی معرفی خواهد شد و از تاریخ ۲۹ جولای نیز عرضه‌ی رسمی خود در بازار ایالات متحده و کانادا را آغاز خواهد نمود. تاریخ تعیین شده برای عرضه‌ی رسمی به اروپا نیز ۱۴ آگوست در نظر گرفته شده است.




منبع: زومیت

 
بالا پایین