Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

امکان اجرای مجازی ویندوز xp در ویندوز 7

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ویندوز 7
Konu Başlığı امکان اجرای مجازی ویندوز xp در ویندوز 7
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



شرکت مایکروسافت قابلیت ویژه‌ای را با نام XP Mode برای سیستم‌عامل ویندوز 7 معرفی کرد که کاربران به واسطه آن می‌توانند با داشتن سیستم سخت‌افزاری مناسب، نسخه مجازی سیستم‌عامل ویندوز XP را در ویندوز 7 اجرا کنند.


به گفته شرکت مایکروسافت، هم‌اکنون تولید نسخه Release Candidate از این حالت جدید آغاز شده و قابلیت‌های فراوانی برای‌ آن درنظر گرفته شده است. حالت XP Mode به گونه‌ای طراحی شده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند امکانات پیشرفته و جدید ویندوز 7 را در سیستم‌عامل ویندوز XP اجرا کنند و مورد استفاده قرار دهند.



بر این اساس، کاربران نه تنها در نوارابزار ویندوز 7 حالت XP Mode را در اختیار می‌گیرند، بلکه می‌توانند فایل‌های ویژه ویندوز 7 را نیز برای خود اجرا کنند. در حالت XP Mode، کاربران می‌توانند در سیستم‌عامل ویندوز 7 بدون باز کردن تمام صفحه، به حافظه جانبی USB دسترسی داشته باشند.


گفته می‌شود که به‌اشتراک‌گذاری درایورهای کامپیوتر بین حالت ویندوز XP و ویندوز 7 غیرممکن خواهد بود. در نسخه بتای XP Mode کاربران نمی‌توانند سیستم ذخیره فایل‌ها در حافظه داخلی کامپیوتر را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند.


"براندون لی‌بلنک"(Brandon LeBlanc) یکی از مدیران مایکروسافت در وبلاگ رسمی این شرکت،
ضمن معرفی XP Mode RC اعلام کرد که کاربران می‌توانند در حالت XP Mode برنامه‌های امنیتی و ضدویروس خود را در فضای ویندوز 7 نصب کنند. او اظهار داشت که در حالت XP Mode امکان اجرای برنامه‌ها و ابزارهایی که با ویندوز 7 ارتقا نیافته‌اند نیز ممکن خواهد بود.
 
بالا پایین