Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین ماشین های اسپرت سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بانک اطلاعات خودرو
Konu Başlığı بهترین ماشین های اسپرت سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴
نویسنده موضوع FerraRi
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan FerraRi

FerraRi

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 10, 2013
ارسالی‌ها
1
پسندها
4
امتیازها
0
محل سکونت
؟
تخصص
؟
دل نوشته
؟
بهترین اخلاقم
؟
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

یکی از بهترین رویدادهایی که در زمینه ماشین های سواری در جهان برگزار می شود نمایشگاه خودرو فرانکفورت آلمان است که هر ساله برگزار می شود. ماشین های اسپرت بسیار زیبا و مفهومی از شرکت های مختلف در این نمایشگاه و سایر کشورها شرکت کرده اند که در زیر به برخی از این خودرو های اسپرت اشاره ای میکنم.



ماشین Audi Nanuk Quattro Concept


هدف از ساخت این ماشین تلاش برای تبدیل کردن این خودرو به یک ماشین اسپرت کوپه بوده است. این خودرو یکی از محصولات شرکت آئودی بود که در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳ آلمان به نمایش گذاشته شد. این مدل یکی مدل های غیرقابل پیش بینی آئودی به شمار می رود اما بعضی از امکانات این خودرو مانند استفاده از چراغ های ماتریکسی LED در جلوی خودرو در سایر مدل ها نیز وجود دارد.





ماشین Mercedes Benz AMG



شاید ساخت یکی از ماشین هایی که در گیم های ماشین سواری مانند gran Turismo کمی مسخره آمیز باشد اما شرکت مرسدس بنز با معرفی یکی از مدل های خود به نام Mercedes Benz AMG vision gran
Turismo نشان داد که این فکر کاملا عملی است. این خودرو یکی از خودروهای اسپرتی بود که در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۳ خوش درخشید .






ماشین Maserati Alfieri



یکی از خودروهای اسپرتی که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴ جلب توجه کرد محصول جدید مازراتی بود که این شرکت در جشن ۱۰۰ سالگی خودش این ماشین کاملا اسپرت را معرفی کرد. این خودرو که از استیل کاملا مازراتی بهره می برد طبق گفته ی مسئولان این شرکت خودروسازی یکی از راه های پیشرفت در ۱۰۰ سال آینده را هموار میکند.








ماشین Kia Stinger GT4



بین شرکت های هیوندای و کیاموتورز یک روابط خواهر برادری وجود دارد اما در این بین کیا با معرفی یکی از خودروهای خود به این روابط پاسخ داد این خودرو که Stinger GT4 نامیده می شود در نمایشگاه دیترویت آمریکا در سال ۲۰۱۴ معرفی شد که در حال حاضر در خط تولید شرکت کره ای کیا قرار دارد.






ماشین Land Rover Discovery Vision



این خودرو در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۴ در معرض عموم قرار گرفت و به دلایل مختلفی یکی از بهترین خودروهای این نمایشگاه شد. در این خودرو تکنولوژی های روز دنیا قرار داده شده است مانند نقشه های ردیابی خودرو در جلوی خودرو از جمله این امکانات است و به گفته ی شرکت سازنده ، کمپانی ساخت این خودرو را شروع کرده است







امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
 
بالا پایین