Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یک طراحی دلپذیر برای کابین ب ام و z4

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودرو های بی ام و
Konu Başlığı یک طراحی دلپذیر برای کابین ب ام و z4
نویسنده موضوع BlueBoy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan BlueBoy

BlueBoy

کـاربـر ویــژه
کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
458
پسندها
1,025
امتیازها
93

اعتبار :




کارلکس دیزاین، استودیوی جالبی است که با مواد طبیعی و گران‌قیمت، فضای داخل کابین خودروها را به نحو شگفت‌انگیزی، جذاب و دلپذیر می‌سازد. آخرین محصول تفکرات این استودیو، روی رودستر Z4 ب ام و پیاده شده است.

استیم پانک، نوعی تفکر و طراحی است که حال و هوایی مربوط به قرون گذشته دارد. شاید در ابتدا محصول افکار دیوانه به نظر برسد اما استفاده صحیح از المان‌های آن باعث می‌شود تا درخشش عناصر قدیمی در جلد امروزی آن‌ها نمایان گردد. اولین ب ام و با طراحی استیم پانک در سال 1987 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد که یک Z1 رودستر بود. حالا کارلکس برای Z4 طراحی شده خود نیز نام استیم پانک را برگزیده است.

در داخل اتاق از پرچ‌های آشکار فلزی برای اتصال قطعات استفاده شده است. البته این پرچ‌ها بیشتر زینتی به حساب می‌آیند و یکی از الگوهای ثابت طراحی‌های استیم پانک محسوب می‌شوند. چرم، چوب گران‌بها و آلکانترا، اجزای اصلی فضای داخلی Z4 کارلکس می‌باشند.

قسمت اصلی داشبورد، روی دری‌ها، اسپیکرها، غربیلک فرمان، کنسول وسط و محافظ رول بار، از جنس مس ساخته شده‌اند. رنگ‌آمیزی داخلی نیز بر همین مبنا صورت گرفته و رنگ کمربندهای ایمنی، کوک دوخت چرم صندلی‌ها و داشبورد نیز از همین رنگ مسی استفاده شده است.

نگاهی از بیرون خودرو نیز حاکی از رنگ مات گرافیتی برای بدنه و رنگ مسی برای سقف و چرخ‌های آلیاژی آن است.

با وجود حال و هوای قدیمی، طراحی کارلکس به‌گونه‌ای است که از دیدن و راندن این خودرو خسته نخواهید شد. تغییری در قوای فنی این خودرو توسط این استودیو صورت نمی‌گیرد. قیمت و هزینه این تغییرات نیز هنوز اعلام شده است.




 
بالا پایین