Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یه ظرف سبزی خوردن

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı غذاهاي گياهي
Konu Başlığı یه ظرف سبزی خوردن
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

خاصیت بوی خوش نعنا کفایت می کند تا به این سبزی، مدال قهرمانی بدهیم، اما خوبی هایش بیشتر از این حرف هاست. نعنا یک داروی سرماخوردگی، بیماری های معده و تنظیم فشار خون هم هست. علاوه بر این فواید بسیار دیگری هم دارد که سخت بود و بعدا درباره اش صحبت می کنیم.
[h=1]
[/h]


در فرهنگ باستانی یونان و روم، شوید به علت خاصیت دارویی ارزش زیادی داشت. یونانیان از شوید برای کاهش اسپاسم*های عضلانی کمر استفاده می*کردند. همچنین تخم شوید برای برطرف کردن ناراحتی معده، بی*خوابی و رفع نفخ معده استفاده می*شد.

نعنای خوشبوی آرامش بخش:



خاصیت بوی خوش نعنا کفایت می کند تا به این سبزی، مدال قهرمانی بدهیم، اما خوبی هایش بیشتر از این حرف هاست. نعنا یک داروی سرماخوردگی، بیماری های معده و تنظیم فشار خون هم هست. علاوه بر این فواید بسیار دیگری هم دارد که سخت بود و بعدا درباره اش صحبت می کنیم.

جعفری:



جعفری علاوه بر اینکه متخصص خوشمزه کردن مواد ماکارونی و سوپ جو هست، تخم جعفری، ریشه ، ساقه و برگ اون هم پر از خاصیته. می تونید از تمیز کردن رگ ها تا دفع سنگ کلیه و روشن گردن پوست روش حساب باز کنید. یکی از روزمره ترین مزیت های جعفری، از بین بردن بوی سیر و پیاز از دهان هست.

تربچه، قل قلی*های کبد دوست:



اگه بشر تربچه رو کشف نکرده بود که بکاره و بخوره، دنیا واسه خوشگل بودن یه چیزی کم داشت. تربچه انقدر خوشگله که می*تونه سبد سبزی رو به یه تابلو نقاشی تبدیل کنه و انقدر مفیده که می*تونه بدن رو به یه دستگاه سالم تبدیل کنه.

شنبلیله، داروخانه طبیعت:



پختن خورش قورمه*سبزی خوب اگه یه راز داشته باشه، اون عطر شنبلیله تو ترکیب سبزی*های این غذاست. عطر اصلی این خورش محبوب از این سبزی متصاعد می*شه. بعضیا این سبزی رو توی کوکو سیب*زمینی هم می*ریزن. اما به جز چند غذا می*شه به عنوان یه داروی موثر هم سراغ این سبزی رفت.

ریحون خوشبو:



گیاه خوشبو و لطیف ریحان یه آرام بخش قوی برای اعصاب و مسکن شدیدترین دردهاست. خصوصا اگه این دردها منشا عصبی داشته باشن خوردن سبزی تازه، نوشیدن دم*نوش و حتی بو کردن اسانس ریحان مثل آب سردی آتش درد رو خاموش می*کنه. این سبزی پر خاصیت از لحظه*ای که وارد دهن می*شه تا وقتی دفع بشه کل سیستم گوارش رو پاکسازی و تقویت می*کنه.

 
بالا پایین