Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ساماندهی خدمات "پرستاری در منزل" بزودی/تعریف ابزار شناسایی پرستاران

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı ساماندهی خدمات \"پرستاری در منزل\" بزودی\/تعریف ابزار شناسایی پرستاران
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

معاون پرستاری وزیر بهداشت درباره آخرین اقدامات انجام شده جهت ساماندهی خدمات "مراقبت در منزل" پرستاری، گفت: مباحث مربوط به این موضوع در وزارت بهداشت جمع‌بندی و نهایی شده و بخشنامه مربوطه در حال ابلاغ است.


محمد میرزابیگی در این باره افزود: البته باید گفت که در این زمینه یک بخش از کار، خود مردم، یک بخش پرستاران و یک بخش وزارت بهداشت است. وزارت بهداشت وظیفه قانونی خود را در قبال مردم و پرستاران انجام داد؛ به طوری که اکنون مبنا و جاده‌ای شفاف به این منظور تعریف شده است.


میرزابیگی ادامه داد: اکنون بابت ساماندهی خدمات "مراقبت در منزل" پرستاری زیرساخت‌های لازم تعریف شده و با ابلاغ بخشنامه مربوطه، جامعه پرستاری از محملی قانونی جهت ارایه این خدمات برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: پس از ابلاغ بخشنامه خدمات "مراقبت از منزل"، مردم نیز باید توجه داشته باشند که بر اساس آن چارچوب از افراد واجد شرایط استفاده کنند و سوء استفاده گران احتمالی از این موضوع را نیز به وزارت بهداشت گزارش دهند تا برخوردهای لازم با متخلفان صورت گیرد.

معاون وزیر بهداشت گفت: به محض ابلاغ بخشنامه، قطعا برای ارایه دهندگان خدمات مراقبت در منزل ابزار شناسایی تعریف خواهیم کرد و به این ترتیب هر کسی نمی‌تواند ادعای ارایه خدمات پرستاری در منزل داشته یا به این منظور دفتر کاری تاسیس کند. جهت ارایه این خدمات، قطعا فرد باید از معیارهای لازم برخوردار باشد. مردم نیز هنگام استفاده از این خدمات، ابتدا ابزارها و معیارهای اعلامی وزارت بهداشت را از فرد مربوطه طلب کنند.

انتهای پیام
 
بالا پایین