Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکسوس 5، یک گوشی تمام عیار خواهد بود!

  • نویسنده موضوع !
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر برند ها
Konu Başlığı نکسوس 5، یک گوشی تمام عیار خواهد بود!
نویسنده موضوع !
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !
?

!

انتخاب یک گوشی مناسب برای عکاسی کار بسیار دشواری است؛ پرچم*داران بسیاری به دوربین*های بسیار قوی مجهز شده*اند و این شما هستید که باید با مقایسه و توانایی دوربین و لنز هر گوشی، به گزینه مورد علاقه*تان برسید اما به نظر شما، دوربین نکسوس 5 چگونه خواهد بود؟! آیا نکسوس جدید گوگل می*تواند به یکی از ترین*های هوشمند در زمینه عکس برداری تبدیل شود؟!

درباره نکسوس 5 و دوربین احتمالا جادویی*اش، دو فرضیه وجود دارد. اولا، احتمالا گوگل برای طراحی و تولید نکسوس بعدی، از سازنده نکسوس 4 یعنی ال*جی استفاده می*کند و دوما، نکسوس 5 احتمالا یک مدل کوچک*تر و بدون دکمه*های عقب از پرچم*دار جدید ال*جی یا “LG G2″ خواهد بود. تاییدیه جدید FCC نشان می*دهد ال*جی برای یک مدل تغییر یافته جی2، طرح جدیدی را به ثبت رسانده است و این مدل تغییر یافته، احتمالا همان نکسوس 5 گوگل است. اطلاعات درز کرده نیز، از یک تثبیت کننده تصویر و یا Optical Image Stabilization مشابه و به کار گرفته شده در ال*جی جی2، برای پنجمین نسل از نکسوس گوگل خبر داده*اند. حتی در برخی اخبار، اشاره شده که نکسوس 5 از نظر دوربین با پرچم دار جدید ال*جی متفاوت بوده و احتمالا نکسوس جدید، یک گوشی بسیار مناسب برای عاشقان عکس برداری خواهد بود و به نظر می*آید قرار است نکسوس 5، خبرهای خوبی برای دوست*دارانش داشته باشد.

شایعه شده نکسوس 5، در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2014، عرضه می*شود و صفحه نمایش به کار گرفته شده برروی آن، احتمالا کمی کوچک*تر بوده و به 4.96 اینچ، نزول پیدا خواهد کرد. باتری به کار گرفته شده برروی نکسوس جدید گوگل، از این تغییرات در امان نبوده و احتمالا 2300 میلی آمپری انتخاب می*شود شاید حالا که گوگل از تصمیمش برای طراحی و توسعه نسل متفاوتی از سیستم عامل محبوب آندروید با نام ” کیت کت” خبر داده است، نکسوس 5 به اولین موش آزمایشی تبدیل می*شود که می*تواند به این سیستم عامل نو نوار شده دسترسی پیدا کرده و طعم کیت کت گوگل را بچشد!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

Who has read this thread (Total: 0) View details

بالا پایین