Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرشتاب ترین موتور سیکلت جهان/ عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı موتور سیکلت
Konu Başlığı پرشتاب ترین موتور سیکلت جهان\/ عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



طی ماه های اخیر علاقمندان صنعت موتورسیکلت سازی منتظر رونمایی از تازه ترین محصول یکی از سرشناس ترین شرکت های موتورسیکلت سازی جهان بودند و در نهایت از Ninja H2 رونمایی شد، محصولی که لقب پرشتاب ترین موتورسیکلت جهان را دارد.

مشرق، در بسیاری از مقالاتی که در رسانه های تخصصی صنعت موتورسیکلت سازی جهان منتشر شده از عنوان "غول سوپرشارژ" برای محصول جدید شرکت کاواساکی ژاپن استفاده شده است.



این موتورسیکلت پرتوان 200 اسب بخار قدرت دارد و در زمره قدرتمندترین موتورسیکلت های جهان جای می گیرد. به گفته کارشناسان 200 اسب بخار برای حرکت در خیابانها رقمی زیاد و شاید بسیار زیاد باشد اما به هر حال این محصول ساخته شده و از هم اکنون علاقمندان به خرید آن تلاش برای پیش خرید آن را آغاز کرده اند.



در بخش های زیادی از این موتورسیکلت از فناوری فیبر کربنی استفاده شده است و این یعنی وزن بسیار کم محصول و در عین حال استحکام قابل توجه آن. محصول جدید کاواساکی تنها 216 کیلوگرم وزن دارد.







یک محاسبه ساده نشان می دهد نسبت توان موتور به وزن آن 1.39 است و آنهایی که به طور تخصصی محصولات جدید دنیای موتورسیکلت سازی را دنبال می کنند از قابل توجه بودن این رقم هیجان زده می شوند. تنها کافی است بدانیم که این رقم برای موتورسیکلت قدرتمند BMW HP4 حدود 97 صدم است.



این موتورسیکلت 25 هزار دلار قیمت دارد که قطعا رقم قابل توجهی است. در ماههای آتی شرکت یاماها نیز محصولی قدرتمند با نام R1 روانه بازار می کند که می تواند رقیب جدی برای Ninja H2 باشد. محصول جدید یاماها تنها کمتر از 15 هزار دلار قیمت دارد که این زنگ خطری جدی برای پرشتاب ترین موتورسیکلت جهان محسوب می شود.
 
بالا پایین