Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ایجاد رشته‌های جدید صنایع دستی در هنرستان‌ها

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı ایجاد رشته‌های جدید صنایع دستی در هنرستان‌ها
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

وزیر آموزش و پروش ضمن اعلام اینکه در زمینه توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی در قالب کتب درسی و مجلات و همچنین نهادینه‌سازی توجه به میراث فرهنگی اقداماتی را انجام خواهیم داد، از تعریف رشته‌های جدید در هنرستان‌ها برای حفظ صنایع دستی خبر داد.
علی‌اصغر فانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌هاست.
وی همچنین ضمن اعلام این خبر که تعریف رشته‌های جدید برای حفظ صنایع دستی در هنرستان‌ها در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: در عین حال به موجب این تفاهم‌نامه معلمان و فرهنگیان اعم از شاغلان و بازنشستگان و همچنین دانش‌آموزان می‌توانند از امکانات گردشگری چون بازدید از موزه‌ها بهره‌مند شوند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امکانات خوبی در اختیار سازمان میراث فرهنگی برای اسکان همکاران ما در تعطیلات و سفرها وجود دارد،اظهار کرد: متقابلا زمینه اسکان گردشگران داخلی را در خانه‌های معلم و همچنین مدارس در تعطیلات نوروزی و تابستان فراهم می‌کند.
فانی تاکید کرد: در مجموع این تفاهم‌نامه، هم‌افزایی و عمق فعالیت‌های آموزش و پرورش در راستای ماموریت‌های سازمان میراث فرهنگی، توسعه خواهد داد.
انتهای پیام
 
بالا پایین