Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

این هم از مرسدس بنز بدون راننده!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودرو های مرسدس بنز
Konu Başlığı این هم از مرسدس بنز بدون راننده!
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :


[h=1][/h]
خودروساز آلمانی دایملر برای جهت‌دهی به انتظار مصرف‌کنندگان درباره خودروهای بدون راننده، به رونمایی خودروی مفهومی اف 015 مرسدس بنز در نمایشگاه فناوری CES 2015 لاس وگاس اقدام کرد.
دیتر زتچه، مدیرعامل دایملر که یکی از سخنرانان اصلی نمایشگاه امسال CES بود، گفت: خودرو به فراتر از نقش خود به عنوان یک وسیله حمل و نقل ارتقا پیدا می‌کند و در حال تبدیل شدن به یک محل زندگی سیار است.
خودروسازانی مانند دایملر و آئودی فولکس واگن به طور گسترده به ساخت سیستم‌های اتوماتیک از جمله ترمز و فرمان روی آورده‌اند که خودروها را ایمن‌تر و راندن آنها را راحت‌تر می‌کند.
خودروی مفهومی سدان لوکس اف 015 با اتاقک مجلل و چهار صندلی راحت با روکش‌های چرم، به دنبال تبدیل خودرو به یک اتاق نشیمن مجازی است.
این خودرو می‌تواند به صورت خودکار یا دستی مورد استفاده قرار بگیرد. هنگامیکه خودرو در حالت حرکت خودکار قرار می‌گیرد، چهار صندلی می‌توانند چرخانده شوند تا امکان گفت‌وگوی رو در رو فراهم شود و زمانیکه خودرو توسط راننده رانده می‌شوند، صندلی راننده به حالت قبل برمی‌گردد تا بتواند به مقابل خود مسلط باشد.
خودروی مفهومی مرسدس بنز برای تسهیل ارتباط با دنیای خارج به شش صفحه نمایش دیجیتالی مجهز است که این صفحه‌های نمایش می‌توانند با ژست، حرکت چشم یا لمس فعال شوند.
مرسدس بنز همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری رویایی را در یک ساختار فیبرکربن کامپکت مقاوم، آلومینیوم و فولاد مستحکم جای داده است. این خودروی مفهومی همچنین به شکلی طراحی شده تا یک موتور برقی و پیل سوختی هیدروژنی را در خود جای دهد.
خودروی اف 015 از نظر مفهومی و زیبایی جهش عظیمی در مقایسه با خودروی اس 500 اینتلیجنس درایو مرسدس بنز محسوب می‌شود که در ماه اوت سال 2013 مسافت صد کیلومتری را از مانهایم تا فورتزهایم طی کرد.
بر اساس گزارش رویترز، مرسدس در حال حاضر مدل‌های متعددی را مجهز به سیستم‌های نیمه خودکار مختلف شامل کمک پارک، دستیار ترافیک و کمک هدایت خودرو کرده است.
 
بالا پایین