Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برف، خوزستان را سفید‌پوش کرد(تصاویر)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تصویری
Konu Başlığı برف، خوزستان را سفید‌پوش کرد(تصاویر)
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

ز روز شنبه 20 دی ماه امسال منطقه تاراز شهرستان اندیکا شاهد بارش برف بود و پس از 2 روز بارش ارتفاع برف از 50 تا 110 سانتی متر رسیده است.عملیات امداد و نجات در این منطقه کوهستانی آغاز شده و بنا بر گفته علی خدادادی 80 خودرو رهاسازی شدند و 193 نفر از در پایگاه امداد و نجات هلال احمر در منطقه کوهستانی تاراز اسکان پیدا کردند.
مدیرعامل هلال احمر خوزستان گفت: برای تسریع در عملیات امداد و نجات 3 تیم عملیاتی هلال احمر در قالب 12 امدادگر ونجات گر با تجهیزات کامل اعم از آمبولانس، خودروی پشتیبانی و خودروی سبک نجات در این منطقه مستقر شدند.وی با بیان اینکه امکانات گرمایشی، غذایی و بهداشتی به اسکان شدگان تحویل داده شده است، اظهار داشت: عملیات امداد و نجات تا بازگشت به شرایط عادی ادامه دارد.
شاپور باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: جاده تاراز در شب نخست بارش برف بسته شد اما با کمک عوامل مربوطه توانستیم ظرف 24 ساعت جاده را باز کنیم و بیش از 80 خودروی گرفتار در برف را نجات دادیم. همچنین رانندگی در اینجاده‌ فقط با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.وی افزود: امداد رسانی در اندیکا به دلیل پراکندگی بخش‌ها کمی سخت است. فاصله یک ساعت و نیمه بین بخش‌ها کمی امداد رسانی را کند کرده اما کار‌ها در حال انجام است.
رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا عنوان کرد: جاده مواصلاتی روستای تازه به دلیل صعب العبور بودن بسته شده و باید مانند سال گذشته اقلام دارویی و غذایی را به وسیله پرواز بالگرد تأمین کنیم.باقری درباره استفاده از بالگرد برای عملیات امداد و نجات گفت: از هلال احمر استان تقاضای بالگرد کردیم ولی پرواز بالگرد بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. در روزهای گذشته به دلیل بارش‌های شدید امکان پرواز بالگرد نبود.
 
بالا پایین