Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گیاهان موثر در رفع چین و چروک صورت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گياهان دارويي
Konu Başlığı گیاهان موثر در رفع چین و چروک صورت
نویسنده موضوع ermis
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ermis

ermis

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 17, 2013
ارسالی‌ها
315
پسندها
301
امتیازها
0
محل سکونت
shz
دل نوشته
هـَمــه بـدهے هایـــَم را هــَم کـِـه صــآفــ کـُـنـم بــه ” دل خــود ” مــدیـون مےمــآنم… بــرای تمـام “دلــم مےخواســـت” هاے بے جواب مــانـده اش !!
بهترین اخلاقم
سکوت
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف رازیانه برای سلامت پوست و رفع چین و چروک پوست صورت مفید است و موجب شادابی و طراوت بخشیدن به چهره‌های خسته و گرفته می‌‌شود.
مرتضی صفوی افزود: رازیانه با خواص فراوان دارویی، التیام بخش بسیاری از بیماری‌‌ها از جمله سرفه و سرماخوردگی است.

درمان گیاهی چین و چروک صورت,درمان گیاهی چین و چروک دور چشم,درمان گیاهی چین و چروک پوست,داروی گیاهی چین و چروک صورت,داروی گیاهی برای چین و چروک صورت,داروی گیاهی برای چین و چروک دور چشم,درمان چین و چروک
وی گفت: تمام بخش‌های مختلف این گیاه یعنی دانه، برگ و ریشه آن خوراکی است.این گیاه دارویی، سموم بدن را پاک می‌کند، بیماری‌ التهاب دهان را از بین می‌برد.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف رازیانه برای درمان سرماخوردگی و نیز سرفه به خاطر خاصیت خلط‌ آور بودنش مفید است. رازیانه موجب تقویت چشم می‌‌شود، حساسیت‌های چشم را از بین می‌برد و دارای اثرات مهمی بر سلامت پوست است.
صفوی افزود: پاک کننده و ضد عفونی کننده، حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان کردن آن، آرامش بخش، رفع چین و چروک از پوست‌های پیر، شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته می‌بخشد.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف رازیانه باعث افزایش شیرمادر می‌شود. از دیگر خواص رازیانه می‌توان به ضد درد، ضد اسپاسم، ضد باکتری، ضد ویروس، ضد سم، ضد نفخ، هضم کننده، مقوی قلب، ادرار آور، خلط آور و تسکین گرفتگی عضلات اشاره کرد.
 
بالا پایین