Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات و تصاویر فورد فوکوس st جدید

  • نویسنده موضوع *JujU*
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودروهای فورد
Konu Başlığı مشخصات و تصاویر فورد فوکوس st جدید
نویسنده موضوع *JujU*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *JujU*

*JujU*

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 6, 2013
ارسالی‌ها
2,786
پسندها
394
امتیازها
83
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن به چیزایی که دیگران ساده ازش رد میشن
دل نوشته
هر روز معجزه است اگر به خدا ایمان بیاوریم..

اعتبار :

در پی این فیس لیفت ظاهر خودرو بهبود چشمگیری پیداکرده و از قبل هم تهاجمی‌تر شده است. با نگاه به خودرو به راحتی متوجه اصلاحات فورد می‌شویم. سپرهای جدید، هود جدید، چراغ‌های جلو و عقب باریک از اصلاحات صورت گرفته بر روی این خودرو است. همچنین فرم چراغ‌های مه شکن نیز بر اساس سپرهای جدید تغییر کرده و صدالبته نباید حضور رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی را فراموش کرد.

فورد برای زیر کاپوت این مدل دو موتور در نظر گرفته است. موتور ۲.۰ لیتری اکوبوست چهار سیلندر که قادر است حدود ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور به هاچ بکی چون فوکوس قدرت می‌دهد تا صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از ۶.۵ ثانیه طی کند و حداکثر تا ۲۴۷ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. به لطف سیستم start/stop، مصرف سوخت این مدل تنها ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است و تنها ۱۵۸ گرم در هر کیلومتر CO2 منتشر می‌کند.

جالب است بدانید تنظیمات آمریکایی این موتور ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. به‌هرحال باید فورد با اروپایی‌ها هم راه بیاید.

همچنین برای اروپایی‌ها یک موتور جدید ۲.۰ لیتری TDCi دیزلی هم موجود می‌باشد. قدرت و گشتاور این موتور به ترتیب ۱۸۵ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر می‌باشد. شتاب فوکوس با این موتور ۸.۱ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این پیشرانه به طور متوسط ۴.۴ لیتر در هر صد کیلومتر و انتشار گازهای گلخانه ای آن هم ۱۱۴ گرم به ازای هر کیلومتر است.

منبع:arvandplak.ir

 
بالا پایین