Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بلفاروپلاستی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı چشم پزشکی
Konu Başlığı بلفاروپلاستی
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

افزایش سن، در معرض نور خورشید قرار گرفتن، مسائل پزشکی و نیروی جاذبه از جمله عوامل مؤثر در بروز پیری، چروک پوست و افتادگی و نمای پف آلود پلکها هستند و در نتیجه ظاهر خسته و مسن برای چشمها ایجاد می شود . جراحی پلک می تواند جوانی را به هر 4 پلک بیمار باز گرداند و نمای زیبایی به چشمان شما ببخشد .

[h=2]تکنیک عمل [/h] مشابه با دیگر اعمال جراحی پلاستیک و زیبائی، عمل جراحی پلک ها نیز با تکنیکهای مختلفی صورت می گیرد . پس از آنالیز صورت فرد ما تصمیم لازم در خصوص تکنیک جراحی را خواهیم گرفت . یطور کلی در طی پروسه جراحی زیبائی پلک ، برش های کوچکی در مسیر خطوط طبیعی چهره بر روی پلک فوقانی و پلک تحتانی ایجاد می شود که پس از بهبودی این خطوط محو می شوند. جراح معمولاً پوست اضافه پلکها را برداشته ، چربی ها در موقعیت آناتومیک خود قرار داده و عضلات حالت دهنده چشم را ترمیم میکند . برداشتن پوست اضافی ناحیه پلکهای فوقانی و تحتانی به همراه ترمیم و بازسازی عضلات حالت دهنده به چشم ، باعث ایجاد نگاهی شاداب و نمایی زیبا برای چشمان بیمار می گردد.

[h=2]مدت عمل :[/h] حدود 1 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد .

[h=2]بیهوشی
[/h] این جراحی معمولاً تحت بی حسی موضعی همزمان با خواب آلودگی سطحی انجام می شود .

مشاهده فایل‌پیوست 30762
[h=2]وضعیت بستری [/h] پس از جراحی نیاز به بستری نیست و بیمار مرخص است .

[h=2]اثرات جانبی [/h] تورم و کبودی ناحیه جراحی ، احساس کشیدگی پوست در ناحیه جراحی ، اشک ریزش، احساس خارش و سوزش در ناحیه پلک از اثرات جانبی عمل جراحی است که ظرف مدت چند روز اول بعد از عمل برطرف می گردد.

[h=2]عوارض [/h] خونریزی، عفونت، عدم تقارن، عدم توانایی در بستن کامل چشمها از عوارض احتمالی است که با دقت و تبحر جراح پلاستیک این عوارض به حداقل ممکن می رسد.

[h=2]بهبودی [/h] این جراحی درد یا ناراحتی زیادی نداشته و فقط کمی تورم و گاهی کبودی مختصری پس از عمل ظاهر می گردد که در طی 2 هفته از بین می رود. بخیه های بیمار در طی 4 تا 7 روز پس از جراحی کشیده می شود و پس از کشیدن بخیه ها، بیمار می تواند آرایش چشم خود را داشته باشد استفاده از لنزهای تماسی 2 هفته پس از عمل بلامانع است . بعد از 2 روز می توانید مطالعه کنید و بعد از 5 روز به کار خود بازگردید.

[h=2]نتایج [/h] همانند جراحی بینی و پروتز سینه بر مبنای نوع پوست، ژنتیک و محیط زندگی، نتیجه این جراحی برای برخی افراد چندین سال و برای برخی دیگر دائمی است .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین