Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکایت از سازمان محیط زیست به کیمسیون اصل نود مجلس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار استانها
Konu Başlığı شکایت از سازمان محیط زیست به کیمسیون اصل نود مجلس
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با تهیه مستنداتی از سازمان محیط زیست به خاطر انتقال آب کارون به کمیسیون اصل نود مجلس شکایت کردم.

ناصر صالحی نسب اظهار کرد: بحث تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست و شکایت به دیوان عدالت اداری در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

وی افزود: با توجه به سابقه بیش از یک دهه ساله ریاست معصومه ابتکار بر سازمان محیط زیست، متاسفانه وی به انتقال آب کارون چراغ سبز نشان داد و در برابر این مسئله سکوت کرد.

نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سد کرخه کشاورزی خوزستان را نابود کرد و به عنوان سد آدمکش تلقی شد.

صالحی نسب اضافه کرد: سد سیمره و معشوره با بی تدبیری و بدون مطالعه احداث شدند و دولت دستور داد که این کار باید انجام شود در حالی که از وضعیت تنش شدید آبی و بحران کم آبی و کشاورزی روبه نابودی خوزستان اطلاع داشتند.

صالحی نسب با اشاره به استعفای سال گذشته نمایندگان خوزستان از مجلس به منظور دفاع از حقوق مردم خوزستان بیان کرد: بعد از استعفا هشت روز در خانه بودم و از هر اقدام قانونی برای استیفای حقوق مردم استفاده کردیم و به هیچ عنوان کوتاهی و سکوتی از جانب نمایندگان مجلس در کار نبود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس عنوان کرد: وزیر نیرو اعلام کرد سد معشوره نباید احداث شود ولی بر خلاف نظر وزیر نیرو، این سد را ساختند و این نهایت بی تدبیری بود.

وی با بیان این که سد معشوره باعث خشکاندن تالاب هورالعظیم می شود، ادامه داد: باید اصل تغییر نگرش دولتی ها را در پیش بگیریم و نمایندگان مجلس خوشبختانه در قضیه انتقال آب کارون همدل شدند.

صالحی نسب گفت: در بودجه ۹۳ و ۹۴ در آخرین لحظاتی که بودجه در کمیسیون تلفیق در حال نهایی و بسته شدن بود با اطلاع رسانی به موقع معاون برنامه ریزی استاندار و حضور وی در کمیسیون و آگاه سازی نمایندگان خوزستان، ردیف اعتباری که برای هدف دیگر و در واقع طرح انتقال آب کارون بود، حذف شد.


مرجع / مـهـر
 
بالا پایین