Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

«پایی که جا ماند» رکورد شکست

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی کتاب
Konu Başlığı «پایی که جا ماند» رکورد شکست
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :




کتاب «پایی که جا ماند» نوشته سید ناصر حسینی‌پور با رسیدن به چاپ پنجاه دوم در آستانه فروش ۱۳۰ هزار نسخه‌ای قرار گرفت.
کتاب «پایی که جا ماند» شامل خاطرات سیدناصر حسینی پور با رسیدن به نوبت چاپ پنجاه و دوم توانست به فروش تقریبی بیش از ۱۲۷ هزار نسخه‌ای از زمان انتشار خود رسیده است.
این کتاب از زمان انتشار خود در در سال ۱۳۹۰ تاکنون توانسته موفقیتهای قابل توجهی را به دست بیاورد که از جمله آنها می‌توان به جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی پور، کتاب سال دفاع مقدس، کتاب سال مقاومت اشاره کرد.
این کتاب شامل ۱۹۸ خاطره از سیدناصر حسینی‌پور است که به خاطرات اسارت چندین‌ساله‌اش در اردوگاه‌های عراق می‌‌پردازد. نویسنده این کتاب در حالی به عنوان راهنمای گردان ۱۸ شهدا، برای پشتیبانی از رزمندگان گردان قاسم ‌بن الحسن علیه السلام راهی جزیزه مجنون شده بود که در این عملیات از ناحیه پا زخمی و سپس به اسارت نیروهای بعثی درآمده بود.
وی در دوران اسارت، خاطرات روزانه‌اش را در تکه‌های کاغذ روزنامه و پاکت سیگار یادداشت کرده و هم‌زمان با آزادی٬ آن‌ها را در عصای خود جاسازی نموده و با خود به ایران آورده بود.
مقام معظم رهبری نیز در تقریظی بر این کتاب این گونه نوشته‌اند:
تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما را در چنگال نامردمان بعثی عراق را، آنچنان که در این کتاب است، به تصویر کشیده باشد. این یک روایت استثنایی از حوادث تکان دهنده‌ای است که از سویی صبر و پایداری و عظمت روحی جوانمردان ما را، و از سویی دیگر پستی و خباثت و قساوت نظامیان و گماشتگان صدام را، جزء به جزء و کلمه به کلمه در برابر چشم و دل خواننده می‌گذارد و او را مبهوت می‌کند. احساس خواننده از یک سو شگفتی و تحسین و احساس عزت است، و از سویی دیگر غم و خشم و نفرت. ... درود و سلام به خانواده‌های مجاهد و مقاوم حسینی.
 
بالا پایین