Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ثبت سیزدهمین تصادف برای اتومبیل‌های بدون راننده

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث عمومی خودرو
Konu Başlığı ثبت سیزدهمین تصادف برای اتومبیل‌های بدون راننده
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اتومبیل های بدون راننده گوگل در هفته گذشته دو مورد تصاف جدید را تجربه کردند.چند سالی است که شرکت گوگل پا به دنیای خودروسازی نهاده و پروژه بزرگ اتومبیل های بدون راننده خود را آغاز کرده است.پس از گذراندن مراحل آزمایشی، این اتومبیل ها توانستند مجوز ورود به خیابان ها را کسب کنند و در جدیدترین گزارش گوگل، سیزدهمین تصادف برای اتومبیل های این شرکت از سال 2009 تاکنون ثبت شده است.سخنگوی شرکت گوگل در این خصوص اعلام کرده است:"هنگام توقف اتومبیل ما پشت چراغ قرمز ، اتومبیلی دیگر از پشت با خودرو برخورد کرده و بدین ترتیب مقصر اصلی این تصادف اتومبیل گوگل نبوده است.در هفته گذشته دو مورد تصادف برای اتومبیل های این شرکت به ثبت رسید که هر دو به یک شکل اتفاق افتادند.
گفتنی است مقصر اصلی تمامی تصادفاتی که تاکنون برای اتومبیل های گوگل پیش آمده است سایر اتومبیل ها بوده اند و همین امر می تواند تمامی نگرانی آن هایی که از امنیت این اتومبیل ها گلایه داشتند را برطرف کند.همچنین این شرکت مطرح در حوزه فناوری در نظر دارد تا از ایربگ (کیسه های هوا) در قسمت بیرونی اتومبیل نیز استفاده کند تا از شدت ضربات و خسارات احتمالی بکاهد.
 
بالا پایین