Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش کودک و کودکیاری
Konu Başlığı دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی از تاریخ 28 مهر تا 2 آبان ماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری برگزار شد. صرفنظر از مکان محدود و نامناسب انتخاب زمان درست ، تنوع کالایی، پوشش رسانه ای خوب و غرفه خرید مواد غذایی از مزیت های این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه قبل بود. بازدید دانش آموزی و امکان بهره مندی دانش آموزان از تخفیف 15 درصدی هم با همه اما و اگرهایش یکی از وعده هایی بود که در تبلیغات نمایشگاه عنوان شده بوداما " وعده اغواکننده " حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در افتتاحیه نمایشگاه ! و دعوت از خبرنگاران برای انعکاس این خبر نیز از نقاط قوت نمایشگاه بود که حکایت از تجربه جدید مسئولین برگزارکننده برای راه اندازی هیاهوی تبلیغاتی و بهره برداری از آن داشتاز طرفی عروسک های مدسه موش ها نیز یکی از نقاط عطف این نمایشگاه بود. باید دست مریزاد گفت به خوشفکری مرضیه برومند که سی سال بعد از ساخت مجموعه مدرسه موش ها با ساخت فیلم سینمایی آن نه تنها جان تازه ای به سینمای کودک داد بلکه حرکت مثبت و سازنده ای را در بازار عروسک های ایرانی ایجاد کرد
نمایشگاه اسباب بازی از زاویه نگاه دیگران از آنجا که نمایشگاه های اسباب بازی در کشور ما در ظاهر هم که شده معمولا سبک و سیاق فرهنگی دارند فاقد نگرش های تجاری لازم برای افزایش رضایت مندی مشتریان و ایجاد ارزش افزوده برای شرکت کنندگان بوده و معمولا حرفی برای گفتن ندارند . به همین دلیل است که هر بازدید کننده ای به برداشت های شخصی خود از نمایشگاه بسنده می کند و نمایشگاه از تاثیری گذاری بلند مدت و گسترده خود باز می ماند . تا جایی که گزارشات درج شده در خبرگزاری های مختلف، به جای برخورداری از نگاه کارشناسانه و معرفی اندک تولیدات ملی، به دنبال مچ گیری از غرفه دارانی است که برتز و باربی را در میان محصولات خود گنجانده اند یا موسیقی پخش شده در سالن را تفسیر می کنند

 
بالا پایین