Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طرز تهیه دسر پای خرما مخصوص ماه رمضان

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دسر و مربا
Konu Başlığı طرز تهیه دسر پای خرما مخصوص ماه رمضان
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

خمیر پای سیب رو خیلی با دقت درست کنید .به 2 قسمت تقسیم کنید .یک قسمت رو با وردنه باز کنید و تو قالب چرب شده بندازید بعد هسته خرماهامون رو درمیاریم.من از خرما ی بوشهری که توی بسته های 3 کیلوییه که چسبیدن به هم استفاده کردم و نتیجش عالی بود.خرماهارو که هستشو دراوردیم با دست یا گوشتکوب یه کم له میکنیم که صاف بشه.
بعد یه قاشق مرباخوری پر دارچین مپاشیم روی خرما ها .حالا بیزحمت فر رو روشن کنید با دمای 180 درجه داغ شه. بعد قسمت دوم خمیر رو با وردنه پهن میکنیم بعد بسته به اندازه ی قالبمون به شکل نواری میبریم من قالبم بزرگ بود خمیرم رو 2 برابر کردم و نوارهای تقریباَ 3 سانتی بریدم .تو قالب کوچیکتر 2 سانت یا یه کم کمتر ببرید.نواراتون رو بذارید رو خرما ها و اضافه خمیر رو واسه تزیینش یا جاهایی که خمیر زیاد کشیده شده و داره پاره میشه اتفاده میکنیم.من قالب گل زدم چیدم روش.
یک زرده تخم مرغ رو با یک قاشق روغن مایع و یک قاشق ماست با 2 قاشق شیر هم بزنیدو با قلمو یا پشت قاشق بمالید روی خمیر بعد بذارید توی فر 180 درجه که یک ربع پیش روشن کردید داغ شده بمونه تا روش کاملاَطلایی شه
 

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

[h=2]چاقی صورت با خوردن خرما[/h]مواد غذایی زیادی وجود دارند که باعث چاقی کل بدن می شوند. اما تعدادی از مواد غذایی نیز وجود دارند که فقط صورت انسان را چاق می کنند. یکی از موثرترین روش های چاق شدن صورت خوردن خرما است.بسیاری از افراد از لاغری صورت خود ناراضی هستند و به دنبال راه هایی برای چاق شدن صورت خود می گردند. چاق شدن صورت بیشتر از همیشه زمانی اهمیت می یابد که یک خانم قصد دارد در عکس های عروسی خود ، چهره زیباتری داشته باشد. در این مواقع معمولا بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن مورد نظر است ، که برای نیل به این منظور خوردنخرما توصیه می شود.[h=2]جهت چاق شدن صورت با خرما دو راه وجود دارد [/h]1- خوردن شیره خرما و خوردن شیره انجیر نیز موثر است.2- روزانه چند عدد مغز بادام ، پسته ، یا فندق را با چند عدد خرما ی بدون هسته مخلوط کرده و به صورت خمیر درآورید و میل کنید . از شیره خرما می توانید به جای خرما در این مخلوط استفاده کنید .
 
بالا پایین