Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تلاش برای عادی‌سازی رابطه بین ایران و آمریکا با کمک کوبا!

  • نویسنده موضوع ermis
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı تلاش برای عادی‌سازی رابطه بین ایران و آمریکا با کمک کوبا!
نویسنده موضوع ermis
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ermis

ermis

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 17, 2013
ارسالی‌ها
315
پسندها
301
امتیازها
0
محل سکونت
shz
دل نوشته
هـَمــه بـدهے هایـــَم را هــَم کـِـه صــآفــ کـُـنـم بــه ” دل خــود ” مــدیـون مےمــآنم… بــرای تمـام “دلــم مےخواســـت” هاے بے جواب مــانـده اش !!
بهترین اخلاقم
سکوت
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

شبکه بی بی سی در تلاش است تا با عادی سازی رابطه بین ایران و آمریکا به مقاصد خود دست یابد که همان تغییر رویکرد سیاسی و فرهنگی دولتمردان و عموم مردم ایران است.

به گزارش جام نیوز، در پی توافق هسته ای ایران و ۱+۵، رسانه های غربی همچون بی بی سی در پروژه ای جدید، سراغ عادی سازی روابط ایران و آمریکا رفته اند و در قدم اول تلاش دارند مردم ایران را برای پذیرش رابطه با آمریکا و فراموش کردن جنایات این کشور علیه خود آماده کنند.

از این رو شبکه بی بی سی با پوشش دادن اخبار مربوط به عادی سازی روابط بین آمریکا و کوبا تلاش دارد رابطه با آمریکا را بر طرف کننده تمامی مشکلات جلوه دهد و به نوعی القا می کند که آینده اقتصادی کوبا با عادی شدن روابطش با آمریکا، بسیار روشن خواهد بود؛ این در حالی است که آمریکا در حال حاضر به بزرگترین بدهکار جهانی تبدیل شده است.

گزارشگر بی بی سی گزارشش را اینگونه آغاز می کند: «سواحل کوبا چشم به راه گردشگران آمریکایی؛ روابط رسما از امروز از سر گرفته شد، بعد از نیم قرن دشمنی که برای کوبا چیزی جز فقر و انزوا نداشت اما حالا امید به هاوانا (پایتخت کوبا) بازگشته.»

گزارشگر بی بی سی در ادامه گزارش به سراغ بعضی از مردم کوبا می رود و با آنها به مصاحبه می پردازد فقط به این خاطر که به مخاطب خود اینگونه القا کند که تا به حال مردم کوبا موافق با عادی سازی روابط بودند و این دولتمردان کوبایی بودند که با عادی سازی روابط مخالفت می کردند اما بالاخره مردم پیروز شدند و امروز توانستند به هدفشان برسند.
 
بالا پایین