Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شیائومی نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود با نام miui 7 را ۲۵ مرداد ماه معرفی می‌کند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه ترین اخبار اپل ، سامسونگ و سایر برندها
Konu Başlığı شیائومی نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود با نام miui 7 را ۲۵ مرداد ماه معرفی می‌کند
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

شیائومی کار خود را با ساخت رابط کاربری MIUI آغاز کرده است که یک رابط کاربری مبتنی اندروید بوده و علاوه بر ویژگی‌های پیش‌فرض آن دارای ویژگی‌های بسیار دیگری نیز هست. نسخه ۶ از MIUI را می‌توان بر روی تمامی گوشی‌های جدید و بالارده‌ی شیائومی مانند شیائومی می ۳، می ۴، می نوت، می نوت پرو و بسیاری گوشی‌های رده‌ بالای تولیدی دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی مانند ال‌جی و سامسونگ نیز یافت.

نسخه‌ی ۶ MIUI مبتنی بر اندروید ۵.۰ است. این نسخه از اندروید کمی قدیمی شده چرا که گوگل مدت‌ها قبل اندروید ۵.۱ را ارائه کرده و طی ماه‌های آینده شاهد معرفی نسخه‌ی ام اندروید نیز خواهیم بود. آن طور که از شواهد پیدا است شیائومی در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از رابط کاربری خود مبتنی بر آخرین نسخه‌ی اندروید است که نام آن نیزMIUI 7 خواهد بود. این نسخه از رابط کابری شیائومی بنا بر شایعات در روز ۲۵ مرداد ماه معرفی خواهد شد.

۲۵ مرداد ماه روز خاصی برای شیائومی به شمار می‌رود و این شرکت در آن روز به صورت سالانه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کند. به علاوه نسخه‌ی حال حاضر این رابط کاربری یعنی MIUI 6 نیز در ۲۵ مرداد ماه سال گذشته معرفی شده است و آن طور که به نظر می‌رسد، بار دیگر در آن روز شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از MIUI خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با این رابط کاربری چیست؟ آیا بر روی گوشی‌های همراه خود که ساخت شرکتی به غیر از شیائومی هستند نیز از رابط کاربری MIUI استفاده کرده‌اید؟



تلفن سانترال
 
بالا پایین