Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آی‌فون بعدی با دکمه هوم و اسکنر اثر انگشت مجازی می‌آید!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı آی‌فون بعدی با دکمه هوم و اسکنر اثر انگشت مجازی می‌آید!
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

مدت زیادی است که بصورت جسته و گریخته خبرهایی درباره یک سری قطعات تولید شده توسط اینتل می‌شنویم که با استفاده از آن‌ها، قرار دادن ماژول‌های هیجان انگیزی همچون اسکنر اثر انگشت در درون صفحه نمایش امکان پذیر می‌شود. حال یک گزارش دریافت شده از وب‌سایت خبری Digitimes، به این موضوع اشاره می‌کند که این تکنولوژی در آی‌فون بعدی به کار گرفته خواهد شد.

این خبرگزاری بر اساس اخبار دریافت شده از یک شرکت طراح و سازنده IC تایوانی می‌گوید: این شرکت در حال کار بر روی این تکنولوژی در اصل کالیفرنیایی، برای استفاده در ساخت صفحات نمایش (TDDI (Touch & Display Driver Integration است تا دکمه فیزیکی هوم را که امضای طراحی آی‌فون به حساب می‌آید، حذف کند و تمام وظایف آن، از جمله کارکردهای امنیتی را به خود صفحه نمایش بسپارد!

بدیهی است که هم اکنون نمی‌توانیم درستی این خبر را تایید کنیم و حق داریم که در این مورد تردید داشته باشیم؛ با این حال، در دست گرفتن این تکنولوژی توسط اپل، دور از ذهن هم نیست؛ مخصوصا حالا که این کمپانی پردازنده‌هایش را خودش طراحی می‌کند. در واقع، این موضوع نشان می‌دهد که این کمپانی بزرگ تولید کننده اسمارت‌فون، به دنبال یکپارچه‌ کردن هر چه بیشتر محصولات خود است. در هر صورت اگر هدف از این کار ایجاد فضای بیشتر برای صفحه نمایش، از طریق حذف دکمه فیزیکی باشد، امیدواریم اندازه حاشیه‌های صفحه نمایش هم کاهش پیدا کند تا افزایش سایز اسکرین موجب افزایش ابعاد دستگاه نشود.

شما چه نظری دارید؟ آیا طراحی جدید اپل را می‌پسندید؟


خرید سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین