Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

**پاسخ به سوالات دینی**

اطلاعات موضوع

Kategori Adı استفتائات
Konu Başlığı **پاسخ به سوالات دینی**
نویسنده موضوع Amin-110
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amin-110

Amin-110

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 19, 2015
ارسالی‌ها
20
پسندها
61
امتیازها
0
جنسیت

اعتبار :




سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان عزیزhttp://topforum.ir/styles/default/xenforo/smilies/yahoo/rose.gif

دوستان قدیمی با این تاپیک آشنا هستن ولی برای آشنایی دوستان جدید باید بگم که با شناختی که دوستان قدیمی از من دارن میدونن که من به عنوان یک شخص مذهبی که در زندگیم سعی کردم در مورد مسائل دینی اطلاعاتی کسب کنم ، همیشه وظیفه ی خودم دونستم که در حدّ توان در پاسخ به سوالات دینی تلاشم رو بکنم . این شد که دوباره وظیفه دیدم این تاپیک رو راه اندازی کنم . دوستان هر سوالی که مربوط میشه به دین ، اعتقادات ، مسائل شرعی ، ادیان و مذاهب ، شبهات دینی و... رو میتونن اینجا مطرح کنن و مطمئن باشن که بنده تمام تلاشم رو میکنم تا بهترین جواب رو تقدیمشون کنم .

فقط برای بهتر شدن تاپیک همون شرایط و قوانین سابق رو خدمتتون عرض میکنم :
1) به هیچ عنوان دین ، مذهب ، اعتقاد یا شخصی رو مسخره نکنید .
2) اگر خدایی نکرده قصدتون امتحان کردن یا زیر سوال بردن سواد و اطلاعات بنده هست ، من همین الآن اعلام میکنم تسلیم هستم و به هیچ وجه اهل کل انداختن و جدال و دعوا کردن نیستم . چون نه خوشم میاد و نه وقت و حوصلش رو دارم و نه میخوام تالار به جنجال کشیده بشه .
3) اگر سوالی دارید که مجبورید بعضی مسائل یا کلمات رو به کار ببرید که بیان کردنش در جمع درست نیست ، پیام خصوصی ارسال کنید .
4) اگر کسی سوالی پرسید و دوستان جواب رو میدونستن ، باعث خوشحالیه که جواب بدن تا همه ی ما از جمله خود بنده استفاده کنیم ولی اگر جواب رو نمیدونید خواهش میکنم جوابی ندید تا باعث بیشتر شدن سوالات نشه .
5) اگر کسی سوالی پرسید ، لطفا بقیه ی دوستان به شوخی یا جدی ، حاشیه درست نکنن و به سوالات دیگران احترام بذارن تا خدایی نکرده باعث ناراحتی و دلخوری نشه .
6) ارتون خواهش میکنم در این تاپیک از سوال و مطرح کردن هرگونه مسائل سیاسی و مشکلات کشورمون جدّا خودداری کنید چون من پاسخگوی این مسائل نیستم .

ممنون از همه ی دوستان و موفق باشید





 
بالا پایین