Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکات مهم آمادگی سرجلسه ی کنکور ۹۴

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طرح سوالات و مشکلات درسی
Konu Başlığı نکات مهم آمادگی سرجلسه ی کنکور ۹۴
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

[h=2][/h]

سرجلسه کنکور
آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ در گروه‌های پنجگانه آزمایشی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ خردادماه برگزار خواهد شد. به همین خاطر مناسب دیدیم که در این مورد، نکات لازمی را که داوطلبان برای پرینت کارت شرکت و حضور در جلسه آزمون باید در نظر داشته باشند، در ذیل یادآوری کنیم:
۱- کارت‌ شرکت در آزمون سراسری ۹۴ داوطلبان این آزمون از روز یکشنبه ۱۷ لغایت روز چهارشنبه ۲۰ خردادماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
۲- داوطلبان آزمون سراسری ۹۴ در تمام گروه‌های آزمایشی لازم است که در تاریخ مقرر به سایت اینترنتی سازمان مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات کارت اعتباری ثبت‌نام، شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کدرهگیری، یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون خود تهیه کنند.
۳- داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی، متقاضی شرکت در آزمون سراسری شده‌اند، لازم است که علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم خود اقدام کنند.
۴- برای شرکت در جلسه ازمون سرتاسری ، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و الزامی است.

۵- چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کدرهگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پی‌گیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی یا کد رهگیری ثبت‌نام خود اقدام نماید. لازم به ذکر است که این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند؛ لذا لازم است داوطلبانی که اطلاعات فوق‌الذکر را گم کرده‌اند، با عضویت در این سیستم، نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.
۶- داوطلبان لازم است که برای ویرایش اطلاعات موردنظر، به بندهای مربوط به آن در اصل اطلاعیه سازمان درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ که علاوه برسایت سازمان در همین شماره از هفته‌نامه پیک‌سنجش نیز درج شده است، مراجعه نمایند.
۷- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار الزامی است.
۸- درِحوزه های امتحانی صبح‌ها راس ساعت ۷ و بعد از ظهرها راس ساعت ۳۰/۲ بسته خواهد شد و شروع فرایند آزمون صبح‌ها راس ساعت ۳۰/۷ و بعد از ظهرها راس ساعت ۳ خواهد بود؛ بنابراین، از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالن‌های امتحانی به حوزه‌های امتحانی جلوگیری می‌شود.

۹- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، لازم است که اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاک‌کن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد.
۱۰- داوطلبان از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک، پیجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.
 
بالا پایین